Gara-gara takut diturunkan pangkat jawatan, lelaki ini relakan isterinya yang cantik di 'GASAK' bos syarikat sampai nyawa-nyawa ikan

Bagi sebagian orang status atau jawatan dalam kerja lebih penting dari pada isteri mahupun keluarga, salah satunya adalah seorang lelaki 40 Pian bukan nama sebenar.

Hanya untuk mempertahankan jawatan pwntingnya di sebuah perusahaan ternama dia membiarkan isterinya Qaren jadi kekasih gelap bosnya sendiri.

Qaren yang sememangnya memiliki kecantikan yang luar biasa bak model, putih dan tinggi, penampilan itu yang membuat bos pian jadi terpikat.


Sebagai seorang isteri Qaren mengakui selama ini banyak yang menawarkan kerja sebagai model,tapi dia lebih memilih untuk menjaga anak pertamanya hasi dari pernikahannya dengan Pian.

Namun semenjak dua tahun terakhir ia diperbolehkan kerja semula di tempat suaminya bekerja,selain dari pada itu pian juga selalu mengajak qaren untuk menemaninya berjumpa bosnya kemudian meninggalkannya berdua.

Semenjak dari pada itu qaren dan bos pian semakin akrab,hingga terjalin sebuah hubungan cinta yang terlarang.

“Mulanya saya menganggap dia sebagai bos suami saya sendiri dan kawan,namun lama kelamaan saya mulai menyukainya sampai saya menerima dan sempat melakukan hubungan intim beberapa kali dengannya,kata qareen.

Bagaimanapun akhirnya rancangan pian dan bosnya akhirnya diketahui qaren hingga qaren menggugat cerai di pengadilan agama jumaat 22.07.2016.

Kejadian itu diketahui selepas qaren dan bos suaminya ditahan jais dalam sebuah bilik hotel ketika sedang berdua duan baru baru ini.

Sumber: eberita

0 Response to "Gara-gara takut diturunkan pangkat jawatan, lelaki ini relakan isterinya yang cantik di 'GASAK' bos syarikat sampai nyawa-nyawa ikan"

Catat Ulasan

dzulCYBER