Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei, 2016

Isteri Cangkul Kepala Suami Ketika Buat $eks Dengan Jiran

Seorang lelaki yang berumur sekitar 40 terpaksa dilarikan kehospital setelah dipercayai dipukul oleh isterinya dengan menggunakan sejenis cangkul di kepala.

Difahamkan maria saves isteri mangsa telah berlari ke gudang penyimpanan peralatan kebun mereka setelah mendapati suaminya bersetubuh di katil rumah mereka dengan seorang wanita Janda yang juga tetangga mereka.

Mangsa di hantar kehospital dengan segera selepas maria saves mengayunkan cangkul tersebut di kepala suaminya. Pakar bedah menghabiskan masa selama enam jam untuk membuang cangkul yang melekat di kepala mangsa.

Lebih menghairankan, mangsa boleh bertahan dan dapat menjalani kehidupan normal selepas sembuh.
Sumber: eberita





Bagi Alasan Outstation, Lelaki Ini Akhirnya Kantoi Bila Isterinya Sendiri Rakam Aksi Panasnya Di Hotel Murah Dengan Wanita Separuh B0gel

Bagi Alasan Outstation, Lelaki Ini Akhirnya Kantoi Bila Isterinya Sendiri Rakam Aksi Panasnya Di Hotel Murah Dengan Wanita Separuh B0gel.
"kenapa abang buat saya macam ni.. selama ini makan pakai abang saya jaga.. tiap malam abang nak saya bagi..."
Sumber: gosipduniakini


Video Wanita SMULE Dengan Jantan Sambil Lakukan Hubungan Intim Dalam Keadaan Yaang Memalukan

Keberanian dan kebiadapan manusia dalam media sosial semakin menjadi-jadi dalam penyalahgunaan dan salah satunya adalah apa yang dilakukan oleh wanita ini.

Di dalam satu aplikasi yang semakin terkenal SMULE (aplikasi untuk karaoke secara online), seorang wanita sedang menyanyikan sebuah lagu bertajuk ‘Banyuwangi’ sambil melakukan hubungan seks.

Wanita Smule Sambil Lakukan Hubungan Intim Dikutuk!

Kelakuannya itu telah menimbulkan kemarahan warga Banyuwangi kerana perbuatannya itu dikatakan telah menghina warga Banyuwangi.

Seorang netizen dari Indonesia yang dikenali sebagai Krisna Adi dalam akaun facebooknya telah menawarkan 1 juta rupiah (RM300) bagi sesiapa yang dapat memberikan infomasi mengenai wanita itu.

Menurutnya apa yang dilakukan betul-betul menghina warga Banyuwangi.

4 Foto isteri kantoi projek dengan jantan lain mati ditembak suami dalam keadaan mengerikan

Sungguh menghibakan. Penulis harap berita ini bukanlah untuk membuka aib mana-mana pihak. Sebaliknya hanya sebagai pengajaran buat kita semua.
Terus terang penulis sememangnya tidak mengenali individu di dalam gambar ini mahupun di mana ia berlaku mahupun bila ia berlaku. Yang pasti ia sudah berlaku dan benar-benar berlaku.

Anda lihatlah sendiri beberapa gambar isteri yang curang dan pasangan gelapnya itu: 



Lelaki di dalam gambar dipercayai penjenayah yang dikehendaki polis. Wanita yang turut sama mati ditembak itu merupakan isteri kepada suspek. 
Jadi ceritanya di sini, si suami yang begitu marah melihat isterinya bermain dengan lelaki lain dengan nekad menembak mati isterinya dan lelaki terbabit.
Sumber: beautyfulnaraa2u

Punca sebenar wanita mengerang ketika melakukan hubungan intim

Pernahkah Anda Terfikir Kenapa Wanita Mengerang Semasa Hubungan Intim?

Melihat pasangan anda mengerang ketika mengadakan hubungan seks sama ada di kalangan lelaki atau wanita, pastinya menjadi pengalaman yang memuaskan anda bukan? Sebenarnya, faktor yang menyumbang kepada simptom mengerang ini bukannya disebabkan oleh tahap sensitiviti sesebuah hubungan seks itu tetapi sebenarnya ianya bergantung kepada individu tersebut.

Ramai lelaki berasa puas sekiranya pasangan mereka mengerang kerana ia menjadi simbolik kepada sensitiviti sesebuah hubungan seks. Ia akan menjadikan dia merasakan bahawa dia mampu untuk membuat pasangan mereka puas dan gembira.

Kajian menunjukkan raungan seseorang wanita semasa hubungan seks dapat menjadi rangsangan emosi manusia yang agak baik. Ia akan menyebabkan pasangan merasa mereka lebih bertenaga dan tidak berasa letih semasa sedang beraksi.

SUMBER ASAL

Geram Nafkah Batin Tak Dilayan, Suami Ajak Adik-Beradik Rog0l Isteri Yang Baru Dinikahi Sampai Parah

Geram Tak Dilayan”Suami Ajak Adik Beradik Rogol Isteri Yang Baru Dinikahi”|Satu kes jenayah rogol yang belum terjadi sebelumnya telah menggemparkan negeri aceh yang dijuluki dengan nama serambi mekkah itu.

Empat lelaki yang merupakan adik beradik telah merogol isteri salah seorang adik beradiknya yang baru saja menikah 3 minggu lalu dengan seorang gadis yang berumur 21 tahun yang dijodohkan dengannya,antara perogolnya adalah:

-Suami mangsa 23 tahun
-Adik ipar mangsa 16 tahun
-Abang ipar mangsa 32 tahun
-Abang ipar mangsa 40 tahun

Keempat pelaku ini telah ditahan oleh pihak kepolisian untuk menjalani hukuman.

Makhfud H Kepala kepolisian serambi mengatakan kes tersebut berlaku pada 18 mei 2016 sekitar jam 11 malam rabu dan dilaporkan oleh mangsa pada 19.05.2016.dan ke empat pelaku talah berjaya di tangkap semalam 25.05.2016 ketika ke empat beradik itu berkumpul dalam sebuah rumah keluarganya .katanya.

Menurut pengakuan suami mangsa dia telah dijodohkan dengan wanita tersebut oleh orang tuanya.…

Kronologi Pembantaian Satu Keluarga Dikerat Dan Dimasukkan Dalam Guni

Kronologi Pembantaian Satu Keluarga Dikerat Dan Dimasukkan Dalam Guni|Dikerat dan mayatnya di masukkan dalam guni kemudian di buang kesungai,itulah kekejaman yang dilakukan lima orang lelaki kepada sebuah keluarga 5 beranak dibayuasin desa indrapura sumatra selatan baru baru ini.

Kekejaman itu terungkap setelah seorang warga yang tinggal disekitar sungai itu menemukan mayat seorang lelaki yang sudah mulai membusuk Kemudian ia mengadukannya kepada warga dan pihak polis,setelah memeriksa mayat ia adadalah salah seorang satu keluarga setempat yang dinyatakan hilang sejak beberapa hari lalu.

Kronolinya,setelah mayat lelaki tersebut di temui pihak polis membuat rondaan dan menemukan beberapa guni yang tidak jauh dari lokasi dengan keadaan yang mencurigakan.

Satu persatu guni itu dibuka isinya adalah beberapa mayat yang sudah mulai membusuk,lebih meyedihkan mayat mangsa dua beradik perempuan yang berusia 14 dan 6 tahun juga dikerat dengan beberapa potongan termasuk tangan kaki dan juga kepala…

Video Puluhan Ribu Luwing Keluar Dari Dalam Tanah Pertanda Gempa Bumi Besar Bakal Berlaku?

Dikabarkan dari tv Taiwan pada 23 mei 2016 lalu,telah ditemui puluhan ribu haiwan kaki seribu “luwing” muncul kepermukaan tanah di sekitar lapangan baseball.

Masyarakat setempat berpikir Kemunculan haiwan tersebut akan membawa mala petaka bencana alam seperti petanda gempa.

Manakala berdasarkan laporan BMG taiwan yang di update oleh media Liberty Times Net,mengatakan bahwa dalam bulan mei ini sudah beberapa kali di taiwan mengalami gempa dengan skala kecil.

Media itu juga mengakata bahwa beberapa peramal juga meramalkan bakal terjadi gempa besar dalam bulan mei tapi tidak di nyatakan tempat dan waktunya dengan tepat.

Cukup bagi kita untuk meyakini saja bahwa Binatang Bumi benar-benar akan keluar di hari kiamat nanti berdasarkan firman dari Allah:

“Dan apabila perkataan telah jatuh atas mereka, kami akan mengeluarkan sejenis binatang melata dari bumi yang akan mengatakan kepada mereka bahwa sesungguhnya manusia sudah tidak yakin kepada ayat-ayat kami.”
(An Naml: 82)
Sumber: eberita

"Saya Tak Reti Masak, Tapi Puaskan Nafsu Anak Mak Mertuaku Saya Pandai..." - Gadis di WeChat

Remaja perempuan Malaysia masa kini nampaknya sudah menyimpang jauh dari adat-adat ketimuran dan hilang nilai-nilai kesopanan.

Buktinya, seorang gadis remaja telah memuat naik ‘berani mati’ dengan membuat pengakuan pandai memuaskan nafsu.

Status yang dimuat naik remaja berkenaan yang dikenali sebagai ‘Fy’, menerusi aplikasi WeChat mengundang rasa jelik ramai.

“Wahai ibu mentuaku, saya nak cakap saya ni tidaklah pandai masak, tetapi setakat memuaskan nafsu anak mak, Insha’Allah saya pandai,” tulisnya.

Meskipun, status berkenaan berbunyi gurauan, namun mengungkapkan kata-kata lucah tanpa merasa segan silu di tempat khalayak ramai bukan sesuatu yang boleh diterima.

Tambahan pula, usia remaja ini baru belasan tahun dan masih bersekolah.

Kenyataan Fy ni juga jelas menunjukkan pemikirannya yang kotor dan dangkal.

Akhir sekali, pesanan kami kepada adik Fy, bawa-bawalah bertaubat dan belajar rajin-rajin kerana dunia ini bukan semata-mata hanya kerana seks.
Sumber: mynewshub

Ibu Dan Anak Mati Melekat Ketika Buat Projek Di Rumah

Balasan Tuhan didunia lagi.tergamak si anak melepaskan nafsu terhadap ibunya yang mengandungkannya selama 9 bulan dan telah melahirkannya.

Tidak cukup dengan dengan itu telah menjaganya hingga dewasa akhirnya dengan ibu sendiri sanggup buat projek ikuti kisah dibawah :-



Sumber: gempaqgiler

Jawapan pedas isu foto tubuhnya dipeluk erat Sharnaaz Ahamd hingga dikecam teruk netizen

Isu tersebarnya gambar Sharnaaz Ahmad sedang memeluk erat kekasihnya, Noor Nabila yang dikecam teruk netizen di laman sosial, ini jawapan pedas Nabila yang amat makan dalam.
Sumber: rakyatdunia



Punca sebenar pelakon wanita popular ditikam di leher dan dada sampai nyawa-nyawa ikan

Seorang penyayi Jepun ditikam beberapa kali oleh seorang peminat fanatik ketika sedang menunggu untuk membuat persembahan di Tokyo pada Sabtu.
Lapor agensi berita AFP, Mayu Tomita, 20, ditikam di bahagian leher dan dada.
Menurut polis tempatan, keadaan Tomita masih kritikal dan tidak sedarkan diri. Polis juga sudah menahan suspek Tomohiro Iwazaki, 27, di tempat kejadian.
Menurut laporan The Japan Times, Iwazaki bertindak untuk menikam Tomita hanya kerana penyanyi wanita itu menolak pemberian hadiahnya.
Iwazaki dilaporkan sering cuba untuk berhubung dengan Tomina menerusi laman blognya dan Twitter.
Dalam perkembangan lain, penyanyi Jepun sering membuat kemunculan di lokasi-lokasi kecil untuk bertemu dengan peminat.
Sebelum ini dua anggota kumpulan AKB48 diserang oleh seorang peminat ketika satu acara ‘meet and greet’.
Sumber: mediapenmerah



Gadis Melayu Ini 'DIRATAH' Lelaki Negro Di Tandas Stesen Minyak Selama 30 Minit! Kesiannya...Kenapa Tak De Orang Yang Peduli?

Kisah ini, mungkin ada yang sudah pernah baca. Walaupun begitu, wajar dijadikan sebagai pengajaran dan peringatan kepada kaum wanita agar lebih berhati-hati apabila menggunakan tandas di luar sana.

Kepada semua wanita-wanita terutamanya yang selalu berhenti dan pergi ke tandas di mana-mana stesen petrol. Kejadian ini betul-betul berlaku pada seorang kenalan saya sendiri.

Seorang perempuan dan teman lelakinya (bakal suami yang mana akan berkahwin tak lama lagi) berhenti di sebuah stesen petrol atas sebab si perempuan ini nak pergi ke tandas.

Kalau kita perasan di stesen petrol contohnya Petronas, ada tandas yang di dalam kedai Mesra itu sendiri. Namun, ada juga tandas yang di luar sikit sebelah dengan kedai Mesra serta tandas di bahagian belakang, jauh sedikit dari kedai Mesra.

Si perempuan itu tadi pergi ke tandas yang berada di belakang itu berseorangan pada waktu malam. Sementara teman lelaki hanya menunggu di dalam kereta.

Namun, selepas 30 minit berlalu, perempuan itu tadi masih tida…

2 Foto bakal suami Juliana Evans kini didedahkan kepada umum

Sejak tersebarnya gambar figura cantik Juliana Evans bersama seorang lelaki kacak menerusi akaun Instagramnya, Juliana tampil mengakui mempunyai hubungan istimewa dengan jejaka itu yang berketurunan diraja.
Pelakon Juliana Evans atau lebih mesra disapa dengan nama Jue, memberitahu mereka sudah menjalinkan hubungan cinta selama setahun dan Jue sememangnya berasa selesa dengan teman lelakinya itu.
Mengulas lanjut, Jue berkata, kekasih hatinya mempunyai karakter yang serupa dengannya dan lebih menyenangkan hati apabila lelaki berkenaan dapat menerima Jue seadanya.

Sama-samalah kita mendoakan agar jodoh pasangan bak merpati dua sejoli ini kekal hingga ke jenjang pelamin dan berbahagia hingga ke jannah.
Sumber: mediahiburan


Akhirnya lelaki ini tampil dedahkan maksud sebenar tatoo di tangan Mesut Ozil ni

Akhirnya lelaki ini tampil dedahkan maksud sebenar tatoo di tangan Mesut Ozil ni! Nama Je Islam? Korang baca kisah tatoo tu! Mesti panas hati dan makan dalam kan.
Sumber: berkatslamat





7 Foto Inilah Biodata Fatin Nuraisya Juara Clever Girl Yang Sangat Mengejutkan Kita

Biodata penuh Fatin Juara Flever Girl 2016 :-
Nama Penuh: Fatin Nuraisya Binti Mohd Hanipha
Nama Panggilan: Fatin
Umur: 28 Tahun
Pekerjaan: Peguam
Pengajian: Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang, International Islamic University Malaysia
Wakil Negeri: Kelantan
Mari saksikan 7 foto Fatin Nuraisya juara rancangan Clever Girl sebelum dan selepas memasuki Rancangan CG.
Sumber: apatusyubsyub2017







Akhirnya DALANG SEBENAR dan misteri pembunuhan Enno Fahirah terbongkar selepas 10 hari

Sebelumnya Misteri pembunuhan enno fahirah yang mengemparkan negeri itu masih nampak samar samar,hingga salah seorang pelaku diletakkan pada sebuah tahap yang berkemungkinan di lepaskan jika tidak cukup bukti.

Namun setelah beberapa hari Pihak polis mapolda metro jaya bertungkus lumus selama 3 hari 3 malam tidak tidur, untuk mengumpul bukti bukti yang berkait dengan mangsa akhirnya membuahkan hasil,sebagai mana yang dikutif dari psotingan merdeka.com 22.05.2016.bertajuk”Kisah Pilu Matinya Sang Primadona Dibunuh 3 Pengagum”

Terungkainya tiga misteri ini telah meletakkan ketiga mangsa di ancam hukuman gantung sampai mati,sebagai mana mengikut undang undang negeri itu berkait pembunuhan secara berencana.

-Misteri pertama adalah otak pelaku dan motif.
-Misteri kedua keberadaan ketiga pelaku dalam masa yang sama.
-Misteri ketiga keberadaan cangkul.

1.Misteri pertama adalah motif dan otak pelaku .

Menurut pihak polis yang menyelidik awalnya rahmat memujuk enno untuk pertemuan yang terakhir kali,s…

Video Kemaluan Gadis 18 Tahun Disumbat Kayu Cangkul Sampai Mati Pula Tersebar!

Dipahamkan suspek bernama Rahmat Alim seorang pelajar yang masih berusia 15 tahun, warga Gang Musala Mustaddin, Desa Jatimulya, Kecamatan Kosambi, Kabupaten Tangerang, Banten.

Mangsa baru mengenali suspak kurang lebih satu bulan, Kemudian pada malam kejadian, Khamis (12/5) sekitar pukul 23.30 , suspek dan mangsa berjanji untuk bertemu di bilik mangsa di mess PT Polita Global Sdn.

Setelah bertemu, keduanya pun bermesra berpegang-pegang, namun, saat Rahmat ingin menyetubuhi mangsa, ajakan tersebut ditolak oleh mangsa. Mendengar itu, Rahmat kesal, kemudian dia keluar dari bilik mangsa.


Ketika keluar bilik, Rahmat bertemu dengan dua orang lelaki, yang Yang tidak dikenalinya.

Rahmat mengaku ditanya kedua lelaki itu apakah dia teman lelaki mangsa atau tidak?.

Kemudian Rahmat menjawabnya. “Bukan bang, saya bukan teman lelakinya,” kata Rahmat.

Menurut Rahmat, tiba-tiba saat itu Rahmat diajak kedua orang tersebut ke dalam bilik mangsa. “untuk memastikan kebenaran,” kata Rahmat.

Selanjutnya, s…

12 Tanda-tanda peranakan wanita jatuh tanpa disedari...Nauzubillah!

DARI WALL SAHABAT FB

assalamualaikum...malam tadi... saye pegi urut... ala..dengan makcik thai kesayangan saye tuh...sambil gi uerut,sambil nak ucap babai sebab nak pindah...nanti mesti rindu sangat kat die... die urut best..malam tadi,da habis urut,die pesan..

pesanan paling best di dunie ye...

-jangan keje teruk2
-jangan angkat berat
-JANGAN TOLAK BARANG GUNE KAKI TERUTAMA GUNA IBU JARI KAKI..!!

saye pun tanye..kenape cik?>sebab ibu jari kaki terus berhubungan dengan rahim...ade orang tak angkat berat,tapi tolak2 barang berat gune kaki..tak bole tu!

ooo....patotla,saye memang perna buat...baru ni pun mmg angkat berat,maklum cik,kemas2 barang..

>acik da banyak urutkan orang yang peranakan jatuh,ade yg lagi teruk,sampai da terkeluar dari 'tattittut'...

hah? nauzubillah cik..taknak la saye!!

ade sorang ni,anak 3,degil betul,acik da betulkn,die wat jugak keje berat.. betulkan lagi,maen sukan pulak,terus terkeluar... yaAllah,acik nasihatkn die,adik,jage la diri kamu,mude l…

Tandas ini terlihat sangat buruk dan kotor, namun setelah masuk di dalamnya apa yang ditemukan amat gila dan betul-betul memeranjatkan

SIAPA SANGKA! Tandas ini terlihat sangat buruk dan kotor, namun setelah masuk di dalamnya apa yang ditemukan amat gila dan betul-betul memeranjatkan.

Sumber: harummanis85