Langkau ke kandungan utama

Suami Sibuk Cari Nafkah, Isteri Digoda Bapa Mertua Dan Dihenjut Sampai Terlanjur

Kantoi Gadis Dihenjut Bapa Mertua.."Saya Dah terlanjur.."

Malunya sorg suami klu dpt tahu sorg wanita yg brgelar sorg isterinya curang dan buat camnih.. Dahla tu dgn bapak mertua sendiri.. Pleezzz la, knape la dia bt camnih???


Niat di hati seorang isteri karena kasihan dan ingin menjaga bapak martuanya yang sendiri di rumah menjadi tragedi yang sangat memilukan apabila niat ikhlasnya di jadikan sebagai kesempatan.

Berderu darah dan mengucap panjang apabila kami terbaca satu kongsian yang di luahkan oleh seorang wanita yang identitinya di rahasiakan jujur mengaku telah terlanjur dengan bapa martuanya sendiri yang juga seorang alim.


Berikut kisahnya :-

Saya nak minta pandangan semua. Saya dah berkhawin selama 4 tahun, saya berumur 24 tahun . Sepanjang perkhawinan saya dan suami tinggal di rumah martua . Tahun pertama semua nya okay berjalan lancar,tahun kedua ibu martua sy meniggal atas sakit . Lepas berberapa bulan ibu suami meninngal, saya bercadang nak duduk sendri bersama suami, memandangkn mak martua pun tak ade ,ayah martua saay tidak bekerja, jadi saya sedikit segan untuk tgl bersama diac di siang hari .

Masa ni saya mengandung 6 bulan .. bapak martua saya mula menujukkan minat terhadap saya, habis digoda saya. di beli bunga2 di pegang2 saya, saya tak bagi tahu suami risau suami tak percaya, memadangkan bapak ni seorang yang berserban putih Dah menjadi jemaah tetap di masjid, saya ajak suami berpindah tapi suami kesian kan ayahnya memandngkn hanya dia saja anak lelaki. Saya sangat2 tekanan. Hari2 saya menangis akibat bapak martua raba saya, cium saya. Saya juga manusia biasa.

Lama2 saya juga tewas akan desakan cinta dan rasa kasihan pada dia . Apa perlu saya buat, bole dikatakan hmpir setiap hari saya ditiduri bapak martua sendiri . Rasa sangat berdosa . Tapi makin lama timbul perasaan cinta dan sayang pada bapak martua sy.. Kerana dia sangat pandai mengambil hati, saya cuba buang jauh2 rasa ni . Tapi bapak martua saya benar2 hendak mengahwini saya. Tapi saya berangapan dia hanya ingn puaskan nafsunya.

Saya mmg benar2 tak percaya orang yang bergitu alim dan warak snggup menodai menantu sndri . Selepas suami saya pergi kerja, habis saya dikerjakan . Mungkin sbb saya ni bendul. bapak martua kata tidak mengapa kerana dia ayahnya . Suami juga sering kata saya bendul.

Sepajng saya mengandung dari usia 6 bulan sering diperlakukan begitu oleh bapak martua tanpa pengetahuan suami saya. Sehingga lepas beranak habis saja pntg 44 hari saya teros dikerjakn. Sedangkn suami saya dia nasihat supaya berpantang selama 6 bulan. Saya sangat takot jika perbuatan terkutuk saya nak diketahui suami saya . Saya pun tak rela. Tapi sellu lemah dengan kata pujuka nya . Saya sangat berdosa. Saya pernah minta suami ceraikn saya, kerana terlalu tekanan, suami tanya mengapa, saya kata ingat berpindah.

Suami turutkan saya akhirnya kami berpindah. suami cari kan seorang janda yang cantik untuk dikhawini, alhamdulillah bapak martua terima. Saya sangat lega dan bersyukur. Saya hidup dengan bahagia di rumah sendri bersama anak dan suami. Saya sangka saya akan selamat , bapak martua saya mula buat hal semula. Rindukan saya. Dalam seminggu 2x dia akan kerumah saya dengan alasan nak menjenguk cucu , dia mengajak saya bersama, saya tolak.

Saya tidak ingin lakukan zina terkutut lagi, tapi dia mengugut untuk menceritakan segalanya apa yg telah sy lakukan dgn dia pada suami saya, saya menangis minta simpti untuk dilepaskan. Fil mendesak, akhirnya say tewas . Sehinnga sekarang perbuantan ni sering berulang. Saya takot untuk pergi ke pejabat agama, kerana terlalu takot di ambil kesempatan lagi. Tlg la bantu saya.saya sangat tekanan . Fil juga melakukan seks di luar tabii bersama saya. Berkali2 sy diperlakukan sperti hamba . Talong jangan kecam . Bagi pandangan yang murni.
Sumber: h2m9363

Ulasan

  1. Anda tewas oleh desakan nafsu. Alim bkn tuhan dan tdk mungkin terlepas dr noda dan dosa. Jgn mudah berserah bila didesak atau diugut karena org itu tahu akan kelemahan anda, seharusnya anda berterus terang.dgn suami langsung kepejabat agama jika anda benar2 kesal akn keterlanjuran anda dan bersedia akan akibat nya. Segera lah bertaubat kejalan Allah hanya dgn itu dpt menghindar diri dr syaitan yg bertopeng kn manusia

    BalasPadam
  2. Segera rujuk pejabat Agama. Mereka lebih mengetahui akan hukum jika berlaku perkara seperti ini.
    Hubungan antara anda dan suami mungkin boleh digolongkan sebagai haram muabad / haram kekal dan dikhuatiri mendatangkan dosa zina.

    BalasPadam
  3. Kenapa pula hubungan dia dengan suaminya pula yg diragui? Dah itu suaminya. Yg menjadi nanahnya sekarang ialah bapa mentuanya. Menantu sendiri pun nak kacau apa jadah! Sumbang mahram telah berlaku. Andaikata suaminya menceraikan dia sekalipun, dia tetap tidak boleh berkahwin dengan tua kutuk tu. Hubungan mahram menantu dengan mentua tiada putusnya. Air wuduq tidak batal sampai bila-bila. Tp bukan hubungan sulit!

    BalasPadam
  4. Gejala sumbang mahram ini amat meluas di negara iceland akibat keadaan unik di pulau itu: https://thevexingworld.blogspot.com/2017/08/hubungan-seks-sedarah-di-iceland.html

    BalasPadam
  5. Yg haram muabad dan kekal mahram sampai bila2 adalah bapa mertuanya...
    Kenapa pula status dia dengan suami yg diragukan...macam2 ularmak

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Biodata Jovian Mandagie, suami baru Nina Ismail Sabri

Biodata Jovian Mandagie, suami baru Nina Ismail Sabri - Majlis perkahwinan antara Jovian Mandagie dan Nina Ismail Sabri yang berlangsung di Istana Negara Lama, Kuala Lumpur, menarik perhatian orang ramai untuk mengetahui serba sedikit identiti Jovian Mandagie.
Siapa sebenarnya jejaka yang dikenali dengana nama Jovian Mandagie? Pada pandangan luaran, orangnya memang seorang lelaki yang kacak dan memikat hati namun apakah kelebihan lain yang ada pada Jovian sehingga berjaya menambat hati anak Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob?
Jom ketahui sedikit biodata tentang Jovian Mandagie. Memang bertuah sungguh Nina Ismail Sabri mendapat suami yang pintar, kaya dan berwawasan.
Nama penuh : Jovian Mandagie atau Mohd. Ridhwan (nama Islam) Asal : Indonesia (dibesarkan di Kuala Lumpur)
Umur : 27 tahun
Tarikh Lahir : 6 Jun 1986
Hobi : Membaca
Kelulusan : Ijazah Sarjana Muda Fesyen dan Peruncitan, Universiti Lim Kok Wing
Kerjaya : Pemilik Butik Jovian Flagship Store
Penca…

Muda Lagi Rupanya Ibu Janna Nick!! Tak Sangka Emak Janna Nick Secantik Ini...Jom tengok 10 foto Wajah Sebenar Ibu Janna Nick Yang Tidak Pernah Didedahkan Selama Ini

Muda Lagi Rupanya Ibu Janna Nick Tak Sangka Emak Cantik Pada Anaknya..

Muda Lagi Rupanya Ibu Janna Nick!! Tak Sangka Emak Janna Nick Secantik Ini...Jom tengok 10 foto Wajah Sebenar Ibu Janna Nick Yang Tidak Pernah Didedahkan Selama Ini.

Cantik ibu Janna Nick kan
Nama Janna Nick mungkin baru, ini kali pertama aku tengok lakonannya dalam drama Syurga Nur di Slot Akasia yang menggantikan drama Dia.
Isteri Luar Biasa. Agak cantik orangnya dan matang tapi umur masih muda gituw. Meh layan biodata Janna Nick. Teringin nak dengar Janna cakap bahasa utara mesti comelkan.




Biodata Penuh Janna Nick :-
Nama Penuh : Nurul Jannah Binti Muner
Nama Komersial : Janna Nick
Umur : 20 Tahun (2015)
Tempat Lahir : Sungai Petani, Kedah
Adik Beradik : Anak ke 2 daripada 4 beradik (1 Lelaki 3 Perempuan)
Adik Perempuan : Nurul Balqish (11 Tahun) menjadi School Cheerleaders
Keturunan : Cina, Pakistan & Thai
Pendidikan : Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pendang
Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Bukit Nanas
Sek…

Biodata Zarema Zainal, isteri kedua Aidil Zafuan

Biodata Zarema Zainal, isteri kedua Aidil Zafuan - Memilih 14 Mac 2014 sebagai tarikh untuk disatukan menjadi pasangan suami isteri yang sah, Aidil Zafuan dan Zarema Zainal dilihat tersenyum lebar sepanjang majlis pernikahan berlangsung di kediaman pengantin perempuan pada pagi tadi.

Tahniah sekali lagi penulis ucapkan. Meskipun, perkahwinan kali ini adalah yang kedua buat Aidil Zafuan namun dia tetap teruja memandangkan tidak pernah merasainya ketika bernikah dengan bekas isteri, Rita Rudaini.

Bagi Zarema Zainal pula, dia semestinya paling bersyukur. Maklumlah, hubungannya dengan Aidil sentiasa dipandang negatif oleh masyarakat sehingga nama mereka berdua tidak pernah lekang mendapat tomahan dan kritikan di laman sosial.

Semoga dengan penyatuan pasangan ini, mereka tidak lagi menjadi sasaran kritikan orang ramai di laman sosial. Di sini, penulis sertakan biodata ringkas Zarema Zainal.

Nama Penuh : Zaremah Zakaria
Nama Panggilan : Emma Zainal atau Zarema Zainal
Umur : 28 Tahun
Status Ibub…