Dalam Seminggu Lebih 15 Kali Saya Ditiduri Tapi Masih Tidak Puas - Gadis Sekolah

Ternoda...Dalam Seminggu Lebih 15 Kali Saya Ditiduri Tapi Masih Tidak Puas - Gadis Sekolah

Alahaiii..nafsu kuda ape ko nih dik..??



Ternoda...Dalam Seminggu Lebih 15 Kali Saya Ditiduri Tapi Masih Tidak Puas melakukanya..

Azy berkata, sejak mengenali seks pada usia 14 tahun, lapan lelaki ditiduri untuk memuaskan nafsunya. Katanya, sebagai pelajar yang sering ponteng dan melepak bersama rakan, bertukar teman lelaki adalah kebiasaan.

“Bila sudah tidak suka teman lelaki pada masa itu, saya cari yang lain dan tak susah mendapat teman baru. Cukup dengan menawarkan diri untuk ditiduri, senang-senang saya dapat teman baru,” katanya yang melahirkan anak tidak sah taraf, baru-baru ini.


Walaupun sering bertukar pasangan dan melakukannya dengan rakan rapat lain, Azy mengakui tidak pernah hamil anak luar nikah, dan ini kali pertama dia mengandung hasil hubungan dengan teman lelakinya yang tinggal berjiran.

Sejak pertama kali tahu mengenai seks, kami tidak pernah guna kondom atau pil pencegah hamil. Saya juga tidak pernah terfikir akan hamil kerana hanya tahu seronok melakukannya,” katanya.

Menurut Azy, sebelum disahkan mengandung, ibu bapanya tidak tahu dia terbabit dalam gejala sosial dan antara pelajar bermasalah di sekolah.

Katanya, oleh kerana melakukannya bersama rakan lain, setiap perbuatan dilaporkan berjaya dirahsiakan daripada pengetahuan keluarga. Biasanya, bila saya ditahan polis seperti bergaduh atau cikgu mengadu kepada ibu bapa, kawan menjadi penyelamat.


Saya dan rakan berpakat untuk mereka cerita lain hinggalah ibu bapa kami percaya kami tidak bersalah. Sama seperti bila ditahan kerana bergaduh, kami berpakat bahawa kami bergaduh untuk mempertahankan rakan yang dibuli pelajar lain,” katanya.

Menurut Azy, dia disahkan hamil ketika pemeriksaan di klinik selepas neneknya mengadu mengenai perbezaan bentuk tubuhnya kepada ibunya.

Sebenarnya, keluarga tak tahu saya terbabit dalam perlakuan tidak bermoral kerana di rumah, saya lebih banyak mendiamkan diri dan membantu keluarga bila disuruh melakukan kerja rumah.

Semua perkara buruk itu saya buat bila ponteng sekolah dan keluar pada waktu malam,” katanya. Mengakui terkenal sebagai antara pelajar bermasalah kerana kerap ponteng dan bergaduh hingga beberapa kali ditahan polis, Azy turut mengakui sering bersembang dan menonton cerita lucah dengan rakan lain.

Asalnya, saya bersama teman lelaki dan rakan hanya bersembang mengenai perkara lucah. Namun, lama-kelamaan ia bertukar menjadi tabiat. Ada antara kami mengaku pernah melakukan seks dan mengajak rakan lain mencubanya.

Bermula daripada situ, kami belajar mengenai seks selain kerap bertukar video lucah,” katanya.
Hasil kajian melibatkan 2,800 responden berusia dari 15 hingga 25 tahun yang dijalankan pada 2013 dengan portal YouthSays.com menunjukkan 60 peratus remaja Malaysia hilang dara menjelang umur 18 tahun.

Sumber: kecoh-media

1 Response to "Dalam Seminggu Lebih 15 Kali Saya Ditiduri Tapi Masih Tidak Puas - Gadis Sekolah"

  1. Kecik-kecik suka buat maksiat,besar-besar mau mampus

    BalasPadam

dzulCYBER