200 Ekor Ulat Belatung Ditemui Tinggal Di Kemaluan Wanita Ini Akibat Tidak Pernah Berkahwin

Seorang wanita berusia 40 tahun berada dalam keadaan menyedihkan di sebuah hospital,berdasarkan informasi dari tribunews nusantara,di dalam kemaluan wanita itu di temukan 200 lebih ulat belatung.

Katanya kakak mangsa yang berusi 56 tahun yang berdekatan dengan rumah mangsa membawa wanita itu kehospital untuk mendapat rawatan.setelah mengadu kesakitan di bagian kemaluannya

Wanita tersebut ditangani oleh doktor ahli bedah,"Belum diketahui apa penyakitnya, untuk sementara dugaan kanser" tegas doktor pakar bedah.


Setelah membuat siasatan awal di dapati wanita ini tidak pernah menikah sepanjang hidupnya,dan selalu mengamalkan onani dengan alat alat yang di belinya di beberapa kedai, ujar kakaknya yang menunjukkan bukti sebuah alat berbentuk kelamin lelaki yang di temuinya dalam bilik mangsa.

Setelah membuat rawatan kedua untuk mengesahkan penyakit yang di alami wanita itu,doktor mengesahkan ia adalah jangkitan daripada kuman air mani yang tidak di basuh setelah Wanita melakukan mastrubasi.sambungnya Sumatera indonesia.


Warning! Warning! Sila abaikan video ini jika anda seorang yang tidak kuat semangat,pihak kami tidak akan bertanggung jawab sekiranya anda mendapat masalah selepas menonton video ini

Video kemaluan dipenuhi ulat akibat cebok takbersih.

video


0 Response to "200 Ekor Ulat Belatung Ditemui Tinggal Di Kemaluan Wanita Ini Akibat Tidak Pernah Berkahwin"

Catat Ulasan

dzulCYBER