Paling Pedas & Makan Dalam!! Ayda Jebat kena perli habis Nora Ariffin setelah menang trofi Anugerah Meletop Era 2016?

Siapa tak kenal dengan penyanyi berbakat besar Nora Ariffin, walaupun dah lama menyepikan diri dari industri muzik tanah air.. Tak bermakna dia tak tengok majlis-majlis berprestij Malaysia kan?

Semalam, telah viral rancangan Anugerah Meletop Era 2016, penyanyi tu telah memuatnaik satu status yang makan dalam.. Macam tuju pada penyanyi-penyanyi baru masa kini je.. Iyerlah, dulu kalau nak jadi penyanyi suara tak sedap memang tak akan dapat jadi penyanyi terkenal.


Sekarang, masa recording dalam studio guna kaedah "AUTO TUNE", suara tak sedap terus jadi sedap.. Bila menyanyi live, suara kelaut.. Ramai peminat Nora rasa status ini ditujukan pada penyanyi baru Ayda Jebat.. betul ke? 

Kami dok rasa pun macam tu, sebabnya Nora ada membalas komen peminatnya dengan memaklumkan.


Artis sekarang tak perlu jadi bagus, yang penting hanya perlu ada ramai ‘follower’.. Ayda memang ramai follower kan? Hehehe.. Itu yang semua anugerah dia boleh menang, follower berebut dok undi 'artis kesayangan' dorang tu..

Dah penyanyi veteran terkenal pun cakap macam tu, apa boleh buat.. Memang suara ko kelaut la Ayda oit.. Penyanyi dulu-dulu tetap di hati, walaupun menyanyi secara live ataupun tidak, suara tetap sedap.

Sumber: kamithemedia

0 Response to "Paling Pedas & Makan Dalam!! Ayda Jebat kena perli habis Nora Ariffin setelah menang trofi Anugerah Meletop Era 2016?"

Catat Ulasan

dzulCYBER