Lepas Berhenti Jadi DJ Radio, Lihat Apa Yang Terjadi Pada Faizal Ismail...Rahsia Terbongkar!


Setelah hampir tiga tahun meninggalkan konti radio mesti korang tertanya-tanya apa yang Faizal Ismail atau nama glam dia FBI sedang lakukan di tahun 2016 ni kan.

Kalau nak tau Faizal Ismail tengah sibuk sekarang dengan kerjaya barunya. Dalam usia 40-an ni masih kuat lagi kan Faizal Ismail buat semua kerja dalam satu masa. Mana nak luang masa dengan keluarga lagi, perniagaan, hiburan, tu tak termasuk untuk peribadi? Hurmm! apa rahsia Faizal ni? Nak tau, meh baca ni, Faizal ada bongkar rahsia dia kekal kuat dan bertenaga di usia 40-an.

Fokus, tubuh badan sihat dan stamina hebat, apa rahsia Faizal Ismail?


Kalau korang nak tahu, Faizal Ismail ni seorang yang kuat berkerja lagi-lagi bila dah terlibat dengan dunia penerbitan ni. Bukan tu je tau, sebenarnya banyak lagi perkara yang Faizal buat.

Mesti korang pelik kan sudah memasuki usia 40-an tapi masih kuat dan kekal fokus dengan semua perkara yang dia buat. Kalau kami mesti dah pancit dah bila nak buat banyak benda dalam satu-satu masa.

Kayu Tongkat Ali rupanya


Mula-mula terkejut bila Faizal Ismail datang sambil bawa kayu sebesar kayu pemukul. Rupa-rupanya kayu tongkat ali, dan sekali gus barulah kami tahu yang Faizal Ismail telah dilantik menjadi Duta Alicafe yang baru.

Lima perkataan yang terlintas dalam kepala tentang Alicafe oleh Faizal


‘Mantap, Meletup, Minda, Khasiat, Hebat.’

Untuk pengetahuan korang, ada tiga variasi Alicafe yang patut korang try tau. Perisa yang original ( ALICAFE TONGKAT ALI & GINSENG, KARAMEL, DAN LEBIH PEKAT). Boleh pilih ikut anak tekak masing-masing yer.

Alicafe, Secawan Khasiat. Setiap Kali



Kopi pracampur 5-dalam-1 ni sebenarnya ada bahan tambahan yang menakjubkan. Bukan saja biji kopi yang berkualiti yang digunakan, rupanya ada juga campuran tongkat ali dan juga ginseng.

Diperkaya dengan bahan asli tongkat ali yang berfungsi meningkatkan tenaga, daya ketahanan tubuh dan mengurangkan keletihan mental. Ditambah pula dengan khasiat ginseng yang mempunyai antioksidan yang tinggi dapat membantu meningkatkan fungsi kognitif dan menguatkan tubuh untuk menentang serangan penyakit.

So apa tunggu lagi,kalau nak kekal fokus dan kekal bertenaga macam Faizal, cepat-cepat dapatkan pek kopi pracampur Alicafe korang!

Sumber: Ohbulan

0 Response to "Lepas Berhenti Jadi DJ Radio, Lihat Apa Yang Terjadi Pada Faizal Ismail...Rahsia Terbongkar!"

Catat Ulasan

dzulCYBER