Gadis Tudung Bangga Kongsi Gambar Bercium Dengan Anjing

Gadis Tudung Bangga Kongsi Gambar Bercium Dengan Anjing|Sejak beberapa jam lepas Laman media sosial kembali heboh akibat dari tersebarnya beberapa keping gambar seorang wanita bertudung bermesra dengan seekor anjing.

Tentu dalam sebagai masyarakat malaysia yang mejoriti adalah penganut agama islam agak sensitif dengan tindakan gadis tersebut.

Lebih mengejutkan lagi gadis dalam gambar tersebut turut mencium hidung anjing peliharaannya itu tanpa segan silu.

Gambar yang tersebar berkenan tidak diketahui dengan jelas dimana dan siapa namun ia terus mencetuskan kontorversi yang cukup hangat.


Sebelumnya mengutip keratan surat kabar Mymetro hari ini 30.03.2016 empat idividu termasuk seorang wanita di tahan karena cuba memesongkan ajaran islam di taman kebaya Alor gajah di sini semalam.

Ketua penguat kuasa Agama Islam Malaka JAIM Rahimi bani berkata”sekumpulan mubaligh yang di latih ditahan pada 4.30 petang selepas disedari penduduk taman mengenai kegiatan mereka untuk mengedarkan buku dakyah yang cuba memesongkan akidah orang islam.


“Mereka yang ditahan berusia 20 hingga 43 tahun termasuk seorang wanita dan juga seorang penuntut kolej swasta di cyber jaya yang merupakan warga iran”

“Katanya kumpulan itu cuba memesongkan akidah orang islam dengan mengedarkan buku pelbagai bahasa secara percuma kepada masyarakat,dalam kandungan buku tersebut bukan hanya mempunyai khalimah ALLAH malah turut menerangkan kandungan yang terdapat dalam AL-Kitab” katanya.

Sumber: eberita

0 Response to "Gadis Tudung Bangga Kongsi Gambar Bercium Dengan Anjing"

Catat Ulasan

dzulCYBER