Astagfirullah hal'azim!! Bertudung litup tapi gadis cantik Malaysia ini sanggup jadi pelakon porno di Israel...lihat 6 foto aksi-aksi menyakitkan mata gadis ini yang korang mungkin tak sanggup tengok

Astagfirullah hal'azim!!! Bertudung litup tapi perangai macam perempuan sundal! Piuhh! Baik punya minah bertudung ala-ala minah Arab itu terkangkang depan kamera yer, Miss tengok semua gambar tu pun rasa malu lah u’olls.. Tak sanggup nak tengok lama-lama, rosak lah agama disebabkan manusia yang berperangai macam setan dan sundal ini!

Gambar minah itu mula tersebar di laman sosial Facebook dan menarik perhatian ramai.. Tahu kenapa menarik perhatian ramai?? Yang akan buat korang lebih terkejut itu, minah ini dikatakan seorang perempuan Melayu u’olls! Huh, biar betul??


Lagi satu kalau korang nak tahu, minah itu dikatakan sudah berkahwin dan masih berstatus isteri orang, tetapi dia sanggup jual diri dengan berlakon video lucah di Tel Aviv, Israel..

Berdasarkan sumber yang Miss dapat, wanita itu dikenali sebagai Aadila.. Video lucah yang dilakonkannya dah mula tersebar di media sosial.. Memalukan nama Malaysia jer! Sanggup pergi ke luar negara semata-mata untuk berlakon aksi lucah, dia fikir orang Malaysia tak akan dapat tahu??


Hei! Zaman sekarang dah canggih dan pelbagai teknologi dah ada, lebih-lebih lagi semua pakai Internet jer.. Lagi lah mudah tersebar meluas! Bila seseorang dapat satu cerita panas macam tu, pasti akan berkongsi di laman sosial.. Betul tak??

So, bila dah berkongsi ini, lagi lah memudahkan cerita tu tersebar meluas.. Apa-apa pun, perangai perempuan itu memang memalukan dan layak dihukum rejam sampai mati! Menjatuhkan maruah seorang perempuan jer dengan berkelakuan tak senonoh macam tu!!


0 Response to "Astagfirullah hal'azim!! Bertudung litup tapi gadis cantik Malaysia ini sanggup jadi pelakon porno di Israel...lihat 6 foto aksi-aksi menyakitkan mata gadis ini yang korang mungkin tak sanggup tengok"

Catat Ulasan

dzulCYBER