6 Foto aksi terlampau romantik Nad Zainal dan suaminya dengan butang baju Nad Zainal terbuka hingga terselak di bahagian atasnya

Meskipun kemalangan yang meragut nyawa anak tunggalnya, Azirwan Abu Bakar, sudah lama berlalu iaitu pada tahun 1990, namun kesannya terhadap penyanyi Zaiton Sameon masih segar hingga ke hari ini.

Malah dia juga sering diumpat dengan kata-kata yang menyakitkan hati seperti sudah tidak siuman akibat kemalangan tersebut, termasuk sering lupa mengingati lirik lagu hingga mencacatkan persembahannya.

Malah dakwaan yang mengatakan Nad kini sedang berbadan dua adalah tidak benar sebaliknya ia hanya ramalan rambang peminat yang berharap ada khabar gembira tentang diri pelakon itu.


Mengulas lebih lanjut, Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin, 26, berkata, dia dan suaminya, Faliq tidak merancang soal anak sebaliknya menyerahkan perkara itu kepada rezeki.

"Hamil? Tidaklah.. masih belum ada rezeki dan kami masih mencuba ke arah itu. Saya dan suami sebenarnya tidak pernah merancang soal anak, namun jika rezeki itu datang cepat, alhamdullillah kami terima dengan hati terbuka.

"Soal yang kata nampak seri ibu hamil, saya tak tolak kemungkinan ini mungkin kesan pengambilan produk keluaran saya iaitu Audela," ujar Nad ketika ditemui media pada majlis pelancaran produk berkenaan di Hotel JW Marriot, semalam.

Untuk rekod, Nad dan Faliq, 28, bernikah pada 18 Disember 2015 dalam satu majlis yang diadakan di The Roof Garden Hotel, Bukit Jelutong, Shah Alam, Selangor.

Sumber: myartis







0 Response to "6 Foto aksi terlampau romantik Nad Zainal dan suaminya dengan butang baju Nad Zainal terbuka hingga terselak di bahagian atasnya"

Catat Ulasan

dzulCYBER