Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2016

PADAH...!!! Inilah Akibatnya Kalau Wanita Tidak Memakai ' SELUAR DALAM' Ketika Tidur...!!! Hurmmmm...Tak Tahu Nak Cakap Apa...!! Korang Lihatlah Gambar Seterusnya...!!!

Gadis Tudung Bangga Kongsi Gambar Bercium Dengan Anjing

Gadis Tudung Bangga Kongsi Gambar Bercium Dengan Anjing|Sejak beberapa jam lepas Laman media sosial kembali heboh akibat dari tersebarnya beberapa keping gambar seorang wanita bertudung bermesra dengan seekor anjing.

Tentu dalam sebagai masyarakat malaysia yang mejoriti adalah penganut agama islam agak sensitif dengan tindakan gadis tersebut.

Lebih mengejutkan lagi gadis dalam gambar tersebut turut mencium hidung anjing peliharaannya itu tanpa segan silu.

Gambar yang tersebar berkenan tidak diketahui dengan jelas dimana dan siapa namun ia terus mencetuskan kontorversi yang cukup hangat.


Sebelumnya mengutip keratan surat kabar Mymetro hari ini 30.03.2016 empat idividu termasuk seorang wanita di tahan karena cuba memesongkan ajaran islam di taman kebaya Alor gajah di sini semalam.

Ketua penguat kuasa Agama Islam Malaka JAIM Rahimi bani berkata”sekumpulan mubaligh yang di latih ditahan pada 4.30 petang selepas disedari penduduk taman mengenai kegiatan mereka untuk mengedarkan buku daky…

Sharifah Sakinah Sah Keguguran Anak

Takziah kami ucapkan kepada pelakon terkenal, Sharifah Sakinah yang telah mengalami keguguran baru-baru ini. Bagaimanapun pasangan romantis ini menganggap bahawa mungkin tiada rezeki lagi untuk mereka memiliki anak serta redha dengan ketentuan Ilahi.

“Saya mendapat tahu mengenai keguguran ini sekitar dua minggu lalu. Kandungan itu sendiri masih pada peringkat awal. Bagaimanapun, saya menerima ketentuan ini dengan redha. Suami,Aliff Adha turut berperasaan sama,” katanya kepada Berita Harian.
Menurutnya lagi, walaupun bayi yang dikandung beliau hanya dipinjamkan dalam tempoh yang begitu singkat, tetapi ia cukup memberi kenangan indah bagi pasangan ini.

Sementara itu, beliau juga dimaklumkan oleh doktor bahawa tiada apa yang perlu dibimbangkan berhubung kejadian malang yang menimpa dirinya.
Sebelum ini, Sharifah Sakinah pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dirinya masih belum bersedia untuk menimang cahaya mata kerana ingin meneruskan pengajian didalam kursus kecerdasan di luar negara.

Nam…

Para wanita jangan sama sekali lakukan hal ini atau buah dada kamu akan kendur dan jatuh

Usia belum terlalu tua, tetapi payudara kok rasanya sudah tidak sekencang dulu lagi? Pakaian dalam yang anda kenakan terasa tidak pas dikenakan, posisinya pun terlihat menurun. Ah, benar-benar tidak sedap dipandang!

Hm... payudara yang ken dur atau turun bisa jadi disebabkan oleh kebiasaan Anda memakai bra, pola makan yang salah, atau gaya hidup yang kurang sehat. Ada beberapa kebiasaan yang menyebabkan payu.da ra cepat kendur, dan perlu Anda ketahui berikut ini:

1. Anda memakai br a dengan ukuran yang salah

Berbagai studi menunjukkan bahwa bra yang tidak menyokong payudara dengan baik, entah karena salah ukuran atau modelnya kurang cocok untuk bentuk payudara, bisa menyebabkan payudara cepat kendur. Pastikan memilih bra dengan ukuran yang pas, dan cup-nya benar-benar mampu melindungi dan menyangga buah dada dengan baik.


2 Anda tidak melindungi payudara dari sinar matahari
Hm... apa hubungannya, ya? Bukankah kulit wajah yang harus dilindungi dari sinar matahari? Ternyata tidak. Jika …

Raja Ema Nak Kahwin Lagi Rupanya

Penyanyi dan juga pelakon popular sekitar era 80an, Raja Ema ketika dihubungi baru-baru ini MH Online ada mengajukan mengenai perkembangannya dalam dunia seni. Namun Raja Ema ada memberitahu bahawa dia bakal bersara dari dunia seni hiburan.

"Mengenai berlakon dan menyanyi ini saya tak ada komen sangat, saya rasa mahu bersara selepas berkahwin.

"Sebenarnya saya merancang untuk berkahwin namun saya akan umumkan bila sampai masanya nanti. Saya berharap agar semua mendoakan perancangan saya ini. Jadi sebab itulah saya rasa nak bersara selain fokus pada perniagaan.

"Projek 2016 pula saya lebih menumpukan kepada perniagaan sekarang iaitu menjual produk kesihatan dan kecantikan diri," jelasnya ketika dihubungi.

Dalam perkembangan lain pula, Raja Ema turut sudi berkongsi mengenai dirinya yang kini semakin menawan dan selalu saja memuat naik gambar dirinya yang semakin langsing.

"Jika mahu dibandingkan dengan waktu dulu, rasanya umum semua tahu saya mempunyai plus size nam…

Kahwin Tak Sampai Setengah Jam, Wanita Ini Diceraikan Talak 3

Sejak akhir-akhir ini, kecoh di media sosial tentang wang hantaran berikutan viral hantaran RM15k.

Seorang juru foto gambar pernikahan yang menggunakan nama Facebook Boii Amani Hashim, menceritakan satu kisah "jadi suami hanya setengah jam" yang dikatakan terjadi di depan matanya sendiri.

Mas Kahwin RM 22,222.22

Lama juga aku jadi photographer wedding. Macam-macam aku dah tempuh. Ni aku nakshare skit citer yang pernah terjadi depan aku dulu.

Mas hantaran kahwin mak ayah perempuan ni letak RM22,222.22. Memang mahal gila...tapi si lelaki ni setuju. Aku tengok pon lelaki ni bukan calang-calang orang juga.

Akad Nikah Selesai Sekali Lafaz

So sampai la hari akad nikah, happy je dua2 side. Pengantin muka dah tak sabar meng*w*n. Ye la, musim hujan masa tu. Tok kadi sampai maka berlangsung la acara akad nikah dan selamba dengan senafas je si lelaki lafazkan akad.


Baru Sedar Duit Hantaran Tak Cukup Seribu

Hantaran pon bertukar tangan begitu juga ngan mas kawen. Masa lelaki tu nak baca la…

Kes Hantaran 15K...Akhirnya Sultan Campur Tangan Buat Semua TERDIAM

#KUALA LUMPUR – Meskipun penjelasan dari pihak sebelah perempuan yang memetik kenyataan dari Imam Masjid Khadijiah telah dikongsikan, namun netizen masih juga tidak percaya dan menyalahkan pihak pengantin perempuan.

#Ekoran itu, tampil ibu saudara dan kenalan rapat pengantin perempuan memberikan penjelasan dan menafikan laporan awal Kosmo! yang kononnya pengantin lelaki tidak bersalah.
#Kes ini menjadi semakin hangat membawa kepada campur tangan Seorang Sultan.

Sumber: infocapayam






Wajah Sebenar PENGANTIN LELAKI Yang Ditumbuk Di Masjid Jamek Tersebar!

Rupanya ini Wajah SEBENAR Pengantin Lelaki .. (10gambar) sebelumnya majlis pernikahan berlangsung di MASJID AL-KHADIJIAH. Tak hairanlah jika sebelum ni pengantin perempuan boleh terpikat dengan Wajah lelaki tersebut .. Kesian pengantin Perempuan mengamuk waktu Nikah.

Pergaduhan dua keluarga di hadapan Masjid Jamek Al-Khadijiah, Pantai Dalam yang didakwa berpunca dari duit hantaran yang tidak cukup mencetuskan panik.
Terbaharu, gambar wajah sebenar pengantin lelaki yang ditumbuk di Masjid Jamek Al-Khadijiah, Pantai Dalam telah tersebar berserta dengan laporan polis yang dibuatnya berikutan kejadian yang menimpa dirinya.

#PANTAI RPT:3034/16
TARIKH:26/03/2016@1734 HRS
PENGADU:NOR IZZAT BIN NORAZMAN
KP:890916-14-6323
KERJA:PENGAWAL KESELAMATAN
TEL:012-6842930
ALAMAT:NO.13 JLN 62 SELAYANG BARU,68100 BATU CAVES, SELANGOR

#KETERANGAN REPOT:

#PADA 26/03/2016 JAM L/KURANG 1517 HRS SEMASA SAYA MELANSUNGKAN AKAD NIKAH DI MASJID AL-KHADIJIAH KG. PANTAI DALAM,KL SEMASA AKAD NIKAH TERSEBUT PIHAK P…

Pengantin Perempuan Dedah Perangai Sebenar Pengantin Lelaki

Pengantin Perempuan Dedah Perangai Sebenar Pengantin Lelaki | Sejak semalam menjadi viral di laman sosial pengantin lelaki telah ditumbuk gara-gara tidak menyediakan wang hantaran yang cukup seperti yang diminta.
Keadaan menjadi lebih tegang apabila keluarga kedua-dua belah pengantin dikatakan bergaduh sesama sendiri selepas keluarga pengantin lelaki dikatakan mahu beredar dari masjid kerana tidak dapat menyediakan wang hantaran yang diminta iaitu RM 15000.

Melihat kisah ini menjadi lebih luas, seorang wanita bernama Wanie Azwani yang mengaku sebagai saudara pengantin perempuan telah tampil memberi penjelasan menggunakan Facebook peribadinya.



Beliau bersama kenyataan itu menyertakan tulisan yang didakwanya adalah kenyataan yang ditulis oleh Imam masjid Khadijah yang sepatutnya menikahkan kedua-dua pasangan ini.

Sumber: mediasensasi


Wajah Sebenar Pengantin Perempuan yang Bergaduh di Masjid Jamek Al-Khadijiah Tersebar

Kejadian yang berlaku di Masjid Jamek Al-Khadijiah, Pantai Dalam mendapat perhatian seluruh rakyat Malaysia.
Seperti yang anda semua sedia maklum, pengantin lelaki didakwa ditumbuk lantaran duit hantaran tidak cukup.


Terbaharu, wajah sebenar pengantin perempuan yang bergaduh di depan Masjid Jamek Al-Khadijiah, Pantai Dalam pula tersebar.

Berikut merupakan gambar wajah pengantin perempuan yang didakwa membuat kecoh di hadapan masjid tersebut.



Ramai netizen mengatakan, "patutlah minta hantaran mahal, rupanya cantik macam bidadari".

Sebelum ini, wakil dari pihak perempuan juga telah tampil memperjelas kisah sebenar mengenai kejadian yang dianggap sangat memalukan ini.
Sumber: thetrendingnow

Ini Respon Wakil Pengantin Perempuan Tentang Isu Bertumbuk Sebelum Akad Nikah

MEMALUKAN! Itu yang dapat disimpulkan selepas sebuah video memaparkan pergaduhan di antara dua keluarga bakal pengantin menjadi viral di media sosial, hari ini.
Memetik laporan sebuah akhbar, insiden dipercayai tercetus apabila bakal pengantin lelaki ditumbuk selepas dia mahu beredar dari Masjid Jamek Al-Khadijiah, Pantai Dalam, Kuala Lumpur, Sabtu lalu apabila mangsa tidak dibenar meneruskan majlis akad nikah gara-gara wang hantaran sebanyak RM15,000 tidak cukup.
Lelaki tersebut yang bekerja sebagai pengawal keselamatan berpendapatan RM1,500 sebulan sebelum ini dikatakan telah setuju dengan jumlah wang hantaran RM15,000 yang ditetapkan keluarga perempuan ketika majlis merisik, Januari lalu.
“Ketika merisik pihak lelaki minta untuk bayar RM7,500 sebagai wang hantaran namun pihak perempuan minta RM15,000.
“Pengantin lelaki yang setuju dengan jumlah itu namun meminta supaya wang hantaran tersebut dibayar secara ansuran iaitu sebanyak RM10,000 sebelum majlis perkahwinan dan baki lagi RM…

Fiza Elite kini sudah temui pengganti hati selepas cerai dengan Adam AF September tahun lalu

Bak kata pepatah, patah tumbuh hilang berganti.

Demikiannya dengan Fiza Halim atau nama sebenarnya Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 35, yang sudah menemui pengganti setelah bercerai dengan Adam AF2 buat kali kedua pada 28 Disember 2015. Kali pertama mereka bercerai adalah pada 28 April 2014.

Tanpa berselindung, Fiza telah mengesahkan dirinya kini sedang bahagia bersama seorang jejaka yang baharu dikenalinya. Fiza bagaimanapun enggan mendedahkan identiti jejaka itu buat masa ini.
Beliau juga membiarkan peminat menilai sendiri sejauh mana perhubungan itu terjalin menerusi beberapa gambar yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.

"Saya belum bersedia untuk memberi komen lanjut mengenai perhubungan itu. Begitupun diakui, saya bahagia dengan seseorang.

"Lagipun gambar yang saya muat naik di Instagram sudah menunjukkan status perhubungan itu," ujar Fiza dipetik sebagai berkata.

Fiza berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai beberapa gambar mesra dirinya bersama seoran…

11 Foto pra-perkahwinan Feeya Iskandar dan Nurashid Wahab

Gambar-gambar pra perkahwinan penyampai radio dan pengacara Feeya Iskandar, 27, dengan Nurashid Wahab yang dilakukan oleh jurugambar rasmi mereka lifestyleweddings.co.

Selain sibuk dengan kerjaya masing-masing, mereka kini juga sedang sibuk menguruskan majlis pernikahan dan persandingan yang bakal diadakan pada Mei depan.

"Saya hendak nikah dan mengadakan majlis resepsi. Kalau saya terus sibuk, macam mana saya mahu menguruskan majlis saya?

"Walaupun ahli keluarga membantu, saya tidak boleh ambil sikap lepas tangan, sebab yang mahu bernikah dan buat kenduri adalah saya," ujar Feeya yang semakin sibuk dengan kerjayanya.

Bagaimanapun, pada majlis pernikahan dan resepsinya nanti, dia mengambil pendekatan bersederhana dan tidak mahu bergantung pada penajaan semata-mata.

"Pasal tajaan, kalau setakat pelamin dan baju bolehlah. Tapi kalau sampai bab lauk pauk hendak ditaja, melampaulah.

"Saya sendiri merancang untuk mengadakan majlis ini mengikut kemampuan. Mungkin a…