Wanita bertelekung ini baru siap solat namun tiba-tiba upload foto pegang asetnya

Ape ke bangang orang zaman skrg ni... **merujuk kpd secoet orang shj... ko solat tu dah bagus la kann... tapi hapdet fb tunjuk gambar konon ko bertelekung bagai tu apa motif ko? Nak tunjuk kat orang ko tu sembahyang ke??? Kalau itu niat ko... memang sie2 jer la solat ko... tapi kalau niat ko nak ingtkan orang lain bahawa waktu solat dah tiba dan sama2 ajak orang solat... itu memang bagus...

Tapi kalau dah posing mcm bawah ni apehal plak... adehhh.... aku nak tgk gambar ni pun malu tapi aku gagahkan jugak untuk tengok berulang kali... ehhhhhh... muahaha...


Ok laaa... aku bersangka baik laaaa.... mungkin ko tengah pegang Pau Yik Mun dan ko nak suruh orang teka pau inti ape ko beli tu... ok2... aku teka pau kacang sebab nmpak mcm ade kacang sebijik tu... ehhh... muahaha... tapi kalau btul pun itu memang pau... tetap tak elok ko nak publish gambar mcm ni yang boleh menimbulkan fitnah atau syak wasangka....

1 Response to "Wanita bertelekung ini baru siap solat namun tiba-tiba upload foto pegang asetnya"

dzulCYBER