SUBHANALLAH!! Cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul 2 foto ini...Sesuatu aneh tiba-tiba kelihatan ketika majlis berbuka bersama PM Najib & Muhyiddin Yassin

SUBHANALLAH!! Cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul 2 foto ini...Sesuatu aneh tiba-tiba kelihatan ketika majlis berbuka bersama PM Najib & Muhyiddin Yassin.

Ingat bulan puasa ni takde dah lah bende aneh.. ni ketika majlis berbuka puasa najib dapat tangkap sesuatu...
Cuba zoom gambar tu.. korang mesti terkejut dengan ape yang korang nampak tu.

Pergh seronok betul dorang makan2 ek..hal rakyat tak di fikirkan...apalah nak jadi..rakyat di tindas kaw2...berbangga lah kita bangsa melayu dengan hak ketuanan..akhirnya,apa pun takda pada kita.

Sumber: kalut-berita

Lihat 2 foto itu di bawah :-


0 Response to "SUBHANALLAH!! Cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul 2 foto ini...Sesuatu aneh tiba-tiba kelihatan ketika majlis berbuka bersama PM Najib & Muhyiddin Yassin"

Catat Ulasan

dzulCYBER