Dah Nak Kahwin Rupanya? Inilah 2 foto wajah sebenar bakal suami Siti Nordiana yang dirahsiakan selama ini sejak bertahun-tahun lamanya

Tersedak air kopi Miss K mendengar berita yang disampaikan oleh rakan Miss K, mengenai penyanyi Siti Nordiana.

Menurut rakan Mis K itu, Siti Nordiana atau lebih mesra dengan panggilan Nana dikatakan sedang menjalin hubungan istimewa dengan pengurusnya sendiri.

Oh...patutlah sebelum ini Nana nampak gembira dan berseri, rupa-rupanya sedang dilamun cinta.

Untuk menguatkan berita yang disampaikan, rakan Miss K telah menunjukkan foto Nana bersama pengurusnya itu.

Amboi, kacak juga pengurusnya siap ada lesung pipit lagi. Kalau macam ni Miss K pun boleh terpikat.

Khabarnya hubugan Nana dengan pengurusnya ini bukanlah baru tetapi sudah bertahun-tahun lamanya.


Alah Nana, kalau betul kamu bercinta tak salah rasanya kalau peminat tahu betul tak? Miss K pasti ramai yang suka hihihi.

Miss K: Rasa macam nak akhiri zaman bujang tapi tak tahulah dengan siapa. Nak cari jodoh yang ada kereta mewah lah!

*Jika ada sebarang gossip atau cerita yang ingin disampaikan kepada Miss K, e-mel Miss K di gossipmissk@gmail.com ya!

Sumber: astrogempak


Jom tengok wajah sebenar bakal suami Siti Nordiana di bawah :-


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V



0 Response to "Dah Nak Kahwin Rupanya? Inilah 2 foto wajah sebenar bakal suami Siti Nordiana yang dirahsiakan selama ini sejak bertahun-tahun lamanya"

Catat Ulasan

dzulCYBER