7 Foto panas dan paling mengghairahkan Zarina Anjoulie dipeluk suami yang jadi viral di laman sosial

Sebut saja nama Zarina Anjoulie semua pasti kenal.. Bukan terkenal sebab bakat lakonan, tapi sebab beberapa kontroversi liar yang dibuat olehnya..

Terbaru, Zarina telah didenda RM5,000 lepas mengaku bersalah atas tuduhan positif dadah jenis Methamphetamine.. Senang cakap dikenali sebagai pelakon terlajak sosial, apa je benda terlajak sosial Zarina tak pernah buat.. Semua dia pernah buat..

Zarina dah tak tinggal kat Malaysia lagi, khabarnya dia dah menetap kat Brunei.. Paling mengejutkan, dia dah sah bergelar isteri pada kekasihnya.. Dulu pernah kecoh mendakwa kekasihnya tu kaki pukul isteri..

Menerusi laman Instagram miliknya, Zarina sendiri telah sahkan perkara tu.. Dia pun selalu dok muatnaik gambar bersama suami dan anak tirinya.. Nampak macam pasangan bahagia, seksi dia tu memang tetap ada, masih tak boleh tinggal..hehe

Harapnya dah ada kehidupan baru ni Zarina akan berubah menjadi seseorang yang lebih baik...

Sumber foto: malaysiapost2016







0 Response to "7 Foto panas dan paling mengghairahkan Zarina Anjoulie dipeluk suami yang jadi viral di laman sosial"

Catat Ulasan

dzulCYBER