Wanita ini suntuk botox pada kanak-kanak 8 tahun, sungguh menjijikkan apa yang terjadi 1 jam kemudian

Beberapa ketika dulu tersiar berita bahawa seorang ibu di UK telah melakukan pekara gila terhadap anaknya, Yah Kerry Campbell kelihatan memberikan suntikan botox kepada anak perempuannya yang masih berusia 8 tahun.

Khabar angin mengatakan bahawa pekara ini ia lakukan berkaitan dengan pertandingan kecantikan yang akan disertai oleh Britney, anaknya. Ini kerana anaknya di suntik agar mempunyai wajah yang tegang dan juga sempurna. Akan tetapi berita dilaporkan oleh The Sun ini lantas menjadi perbincangan hangat seketika.

Berita ini lantas dijelaskan oleh Kerry bahawa itu adalah berita bohong belaka. Ia mengatakan bahawa ia dibayar oleh majalah The Sun untuk mengarang cerita palsu. Namun sayang beberapa orang sudah terlanjur percaya dan sempat mengecam aksi gila Kerry terhadap anak di bawah usianya tersebut.


Namun agaknya khabar angin mengenai berita gadis cilik yang diberi suntikan tak berhenti begitu saja. Semakin hari berita ini lantas terus diperbincangkan seiring dengan foto peserta cilik yang dianggap tak normal adanya. Gosip mengenai perbezaan wajah para gadis kecil ini semakin meluas dan dan semakin panas.

Seperti beberapa foto gadis kecil di bawah ini. Mereka pernah menjadi perbualan hangat, apakah wajah mereka merupakan hasil botox atau bukan. Mungkin lebih baik anda sendiri yang menyaksikan dan menilai, apakan gadis kecil di bawah ini melakukan botox atau tidak?









0 Response to "Wanita ini suntuk botox pada kanak-kanak 8 tahun, sungguh menjijikkan apa yang terjadi 1 jam kemudian"

Catat Ulasan

dzulCYBER