Mayat sami berusia 100 tahun ini ditemukan utuh dan tidak busuk, namun lihat apa yang keluar dari mulutnya amat mengerikan

Ini adalah mayat Dashi-Dorzho Itigilov, seorang rahib Buddha Tibet yang meninggal dunia pada tahun 1927. Itigilov terkenal kerana meninggalkan badan yang kononnya "tidak berbau", yang tidak reput.

Itigilov mewasiatkan ketika dia meninggal bahawa dia mahu dikebumikan betul-betul seperti dia mati, iaitu dengan tunduk teratai. Dan ia juga mewasiatkan bahawa badan itu mesti digali semula selepas beberapa tahun.

Akhirnya pada tahun 2002 badan telah digali semula dan dilaporkan diperiksa oleh profesional perubatan, menyatakan keadaan mayat "tidak lebih daripada 36 jam".


Sehingga hari ini, sami-sami Buddha menunjukkan rasa hormat mereka, dan sesetengah peminat walaupun percaya bahawa Itigilov tidak pernah mati, tetapi kini dalam keadaan hibernasi" keadaan bertapa".

Lihat di SINI foto-foto benda aneh yang keluar dari mulutnya sungguh mengerikan.




0 Response to "Mayat sami berusia 100 tahun ini ditemukan utuh dan tidak busuk, namun lihat apa yang keluar dari mulutnya amat mengerikan"

Catat Ulasan

dzulCYBER