Luahan hati Fiza Elite selepas bercerai kali kedua

Perceraian kali kedua Fiza Elite dengan bekas suami, Adam AF, akhirnya Fiza meluahkan rasa hati menerusi Instagramnya.

"Sy rasa dah tiba masanya utk sy bercakap tentang apa yg semua diluar sana pertikaikan pasal sy.hari demi sy tengok makin bnyk yg komen pasal aurat...pasal nampak leher...kenapa sy diceraikan...padan dgn muka sy kena cerai...jendul lah...dahi luas lah....mcm2 lg lah. Tak perlu utk sy beri penjelasan dan pertikaikan dlm insta ni,sy tahu bnyk yg diluar sana tak suka dgn sy,benci dan...mcm2lah.tak semua org suka kita dan suka apa kita buat.ada jer yg tak kena. Sy pun hidup mcm manusia biasa,cari rezeki dimuka bumi Allah ini.sy mencari rezeki yg halal demi utk menyara keluarga sy,terutama Mama sy setelah sy kehilangan Papa sy tahun lepas.Apatah lg skrg ni sy hidup sendiri,perlu cari duit sendiri tanpa minta pd siapa2.sy perlu bekerja keras utk keluarga sy terutama anak2 dan mama.


"Sy dilahirkan seorg diri,sy akan mati pun seorg diri & sy akan disoal pun seorg diri.sy tahu apa yg sy buat.sy hanya manusia biasa....sama mcm diluar sana.sy bukan malaikat.sy tak suka hidup berpura2.benci dgn hipokrit.apa yg semua tengok dan nampak,itulah sy....tak perlu utk pertikaikan kenapa itu,kenapa ini. Sy tahu diri sy,setiap apa yg terjadi adalah diatas keizinan nya juga.kalaulah sy perlu fikir dan dengar kata org,siapa agaknya yg nak bayar rumah sy? Nak bayar kereta sy? Api air astro phone bill minyak tol makan ubat ....mcm2 lglah..sy rasa mau sy xboleh hidup kalau fikirkan kata org.

"Sy harap apa pun yg sy buat lepas ni jgn dipertikaikan lg...kalau agak2 tak suka dgn sy,jgn follow! Instagram ni bukan utk kita menjauh,tujuan utama utk mendekatkan artis kegemaran dgn peminat...tetapi skrg bnyk sgt mulut2 diluar sana yg lebih lancang bersuara dan memberi pendapat.sy terima tp fikir dulu sblm beri komen....takde manusia dlm muka bumi ni nak buat jahat...takde manusia yg nak masuk neraka.kalau boleh semua nak masuk syurga! Sy cuma bersuara utk hak sy ....ini adalah kerja sy...takperlu dipertikaikan kenapa dan mengapa.apa yg semua nampak.itu adalah sy!," luahan hati Fiza yang dipetik menerusi Instagramnya.

Pun begitu, keadaan sebenarnya tidak siapa pun mengetahuinya. Sama-samalah kita doakan kebahagiaan dan kesejahteraan hidup untuk haluan hidup mereka masing-masing.

Sumber: mediahiburan

0 Response to "Luahan hati Fiza Elite selepas bercerai kali kedua"

Catat Ulasan

dzulCYBER