Korang masih ingat wajah ganas minah ni tak? Mula-mula dah cantik bertudung tapi cuba korang lihat foto no.8! Astagfirullah...sakit mata kami tengok

Korang masih ingat tak wajah ganas minah ni yang memukul dan membelasah seorang gadis baru-baru ini? Mula-mula dah cantik bertudung tapi cuba korang lihat foto no.8 tu! Astagfirullah...sakit mata kami tengok. Foto macam ni pun nak share ke?

Sumber: Ehmedia









0 Response to "Korang masih ingat wajah ganas minah ni tak? Mula-mula dah cantik bertudung tapi cuba korang lihat foto no.8! Astagfirullah...sakit mata kami tengok"

Catat Ulasan

dzulCYBER