Akibat besarkan saiz punggung, wanita ini akhirnya menderita

Sekarang ini, banyak 0rang yang cukup berani untuk mengambil risik0 dan membayar apa pun untuk mendapatkan 0perasi plastik. tapi wanita ini mungkin b0leh menjadi iktibar bagi kita semua yang ada perasaan nak mencuba dan inginkan bentuk badan yang seksi dengan cara yang cepat dan berkesan.

Punggung wanita ini meledak ketika ia terlalu keras dalam pr0ses latihan squat. Apakah ada jaminan dari tempatnya menjalankan 0perasi plastik atas kejadian ini???

Dilahirkan di B0st0n, Massachuetts, wanita berusia 27 tahun ini yang bernama Serena Beuf0rd melakukan squat dengan se0rang teman untuk vide0 Instagram bagi Planet Fitness, namun tiba-tiba puunggungnya meledak.

D0kt0r mengatakan dia dalam k0ndisi serius. Saat ia berj0ngk0k, ada suara muncul dan jatuh sambil berteriak dari rasa sakit yang menyiksa. Angg0ta Gym bergegas untuk membantu sementara yang lain menghubungi pihak h0spital

Beuf0ra berteriak "Punggung saya hilang!!!" Ada darah dan cairan di seluruh lantai. Dia adalah tips wanita yang selalu mencari perhatian dari 0rang-0rang, suka mempamerkan punggungnya di tempat awam terutamanya di pusat Gym. Tapi apa yang mengejutkan dia mendapat perhatian yang lebih daripada apa yang ditawarkan.

Jadikan Pengajaran...!!! 

Sumber: akuhebat8385




0 Response to "Akibat besarkan saiz punggung, wanita ini akhirnya menderita"

Catat Ulasan

dzulCYBER