5 Foto terlampau ketat busana Izreen Azminda dikecam teruk netizen

Artis wanita bertudung dengan pakai baju ketat atau seluar ketat memang tak boleh dipisahkan.. Mungkin dalam kepala dorang, menutup aurat ni sekadar memakai tudung dan baju yang tidak menampakkan kulit badan.

Dah banyak sangat artis wanita berhijab buat perangai loklaq macam ni.. Sekali dua boleh dimaafkan lagi,ini dah berkali-kali..

Suka sungguh la pakai baju ketat dan sendat macam itu.. Kami tengok pun dah macam tak boleh bernafas.

Buat apa pakai tudung kalau bentuk badan serta aset penting boleh tayang free saja kat orang.. Itulah yang berlaku kat pelakon Izreen Azminda, hanya kerana satu video.. Izreen kena kritik hebat dari peminat.

Video yang menonjolkan Izreen menggayakan busana atas jenama ‘Mek Kembang Cotton’.. Tak silap kami, Izreen merupakan salah seorang model atau duta produk itu kot.. Itu yang banyak gambar Izreen menggayakan busana “Mek Kembang Cotton”.

Busana Izreen tu memerlukan lebih lagi ‘kekembangan’ kot.. Tak cukup kembang, dah kecut sangat tu baju Izreen.


Sebagai seorang artis yang sudah berhijab, Kami rasa Izreen sendiri pandai fikir baju mana yang sesuai dan tak sesuai dipakai.

Dah besar dan boleh fikir sendiri, bila orang tegur baju ketat mula la nak marah.. Kalau dah ketat macam itu, Kami tengok serupa Izreen tampil berbogel saja untuk peminat anda.. Tak malu ka bogel depan orang ramai?

Sumber: barubesttt





0 Response to "5 Foto terlampau ketat busana Izreen Azminda dikecam teruk netizen"

Catat Ulasan

dzulCYBER