3 Foto ibu yang selamba upload foto menyusukan anaknya

Viral pada hujung minggu ini dengan gelajat seorang ibu muda tanpa segan silu memuatnaik turun gambar cara mereka menyusukan anak membuat Amran Fans Membidasnya dan memberi ‘tarbiyah’ sentap kepada golongan ibu muda.

Jika difikir logik, keputusan Amran untuk menyerang group ibu menyusukan anak berkenaan ada benarnya kerana mungkin group tersebut dimanipulasi dan diambil kesempatan pada golongan lelaki gila seks atau golongan lain untuk tujuan tertentu. 


Pernah nampak muslimah bertudung tapi bogel?




Golongan ibu muda breastfeeding yang berang dengan tindakan Amran Fans kini giat berusaha untuk melumpuhkan page Amran Fans.

Sekiranya anda lihat, Page Facebook Amran Fans yang mencecah 1 juta (800k++) fans kini tidak dapat dikesan.

Mungkin Amran kini bijak setelah berkali-kali terkena dengan Haters, dia mula pandai ‘deactivate’ atau ‘unpublish’ page berkenaan untuk sementara. Atau, mungkin juga golongan ibu Breastfeeding sudah berjaya melumpuhkannya? Disebalik itu menjadi page kedua untuk Backup page untuk persiapan rapi.

Kita tunggu dan lihat.

P/s: Kami support Amran Fans tapi ada jawapan yang kami tidak boleh terima kerana menyalahkan semua wanita bertudung kerana setitik nila habis rosak susu sebelanga.

Sumber: cakapmalas

0 Response to "3 Foto ibu yang selamba upload foto menyusukan anaknya"

Catat Ulasan

dzulCYBER