Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember, 2015

Inilah basikal Siti Nurhaliza yang amat menarik hati

Kalau ada anugerah artis paling penyabar sekali pasti pemenang ialah....DATO SITI....Siti adalah contoh terbaik untuk artis2 baru.. bukannya seorang yg pemarah dan bukan seorang yg pendendam kerana itu siti yg terbaik. Aaamin....

Foto aksi cium Nubhan dan isteri di padang pasir buat netizen bergaduh

Foto aksi cium Nubhan dan isteri di padang pasir buat netizen bergaduh. Tahniah buat pasangan ini yang tidak lama bakal bergelar ibubapa.



Foto-foto dan perjalanan hidup Manohara yang amat mengejutkan

PERSONAL
Manohara Odelia Pinot adalah model belia kelahiran Jakarta, 28 Februari 1992. Lahir dari seorang ibu keturunan bangsawan Bugis, Daisy Fajarina dan ayah berkebangsaan Perancis, Reiner Pinot Noack, tak heran jika Manohara, nama panggilannya, mewarisi wajah dan bentuk tubuh yang rupawan.
Sayangnya kehidupan model yang menyukai belajar bahasa dan seni ini tak seindah yang dibayangkan sebelumnya.Manohara harus menikah muda dengan seorang pangeran dari Malaysia, Tengku Muhammad Fakhry di usianya yang masih 16 tahun.
Hal ini bermula dari pertemuan Manohara dengan Tengku Fakhry di bulan Desember 2006. Mereka dipertemukan dalam acara jamuan makan malam. Dari situlah, sang pangeran jatuh hati. Meski terpaut selisih usia, namun akhirnya kedua insan ini berpacaran dengan seijin ibunda Manohara, Daisy.

Tak lama setelah itu, Tengku Fakhry menyatakan keinginannya untuk memperistri mantan kekasih Ardie Bakri ini. Pada 17 Agustus 2008, Manohara beserta keluarga berangkat ke Malaysia atas undan…

Sultan Johor dan lelaki ini selamba makan di kedai mamak

Sultan Johor dan lelaki ini selamba makan di kedai mamak. Serius kami memang betul-betul tabik spring dengan Sultan Johor yang amat merendah diri.




Masih ingat Olivia dalam drama Sinetron Bawang Merah Bawang Puith, inilah 8 foto wajah terbarunya

Masih ingat lagikah anda dengan budak kecil yang memegang watak Olivia di dalam sinetron Bawang Merah Bawang Putih? Nama sebenarnya ialah Marsha Aruan. Berikut adalah biodata Marsha Aruan.

Nama: Marsha Elizabeth Aruan

Tarikh Lahir: 24 Oktober 1996, Jakarta

Agama: Kristian

Pekerjaan: Artis, Model

Tahun Aktif: 2003 – sekarang

Twitter: https://twitter.com/marshaaruannn

Instagram: https://instagram.com/marshaaruan/









Azab mengerikan akibat menghina Al-Quran, lihat apa yang berlaku pada vagina wanita ini

Selamat pagi pengunjung, semoga pagi ini dalam keadaan sehat wal'afiat, dari judul saja sudah pada penasaran, inti dari posting ini mari kita saling menghormati agama lain, gotong royong, maka akan tercipta ketentraman hidup di negara indonesia.
Dalam hadist maupun alqur'an menjelaskan bahwa berbedaan adalah rahmat Allah, perbedaan itu jangan menjadi kesenjangan mari kita hormati umat agama satu sama lain, baik dari cara ibadah maupun kitabnya, 
Sengaja saya tidak tampilkan foto maupun gambarnya disini, karena saya sendiri tidak tahu keaslian dari fotonya antara foto yang kanan yang kirinya ada hubungannya atau tidak, karena ini upload teman di facebook, yang sudah dewasa silahkan lihat buat pembelajaran saja, dan yang belum dewasa jangan di klik.

Sumber asal: hanya-ngeblog

Rayani Air Baru Sahaja Diperkenalkan & Ini Respon Netizen Dari Negara Luar.. Sangat Menyedihkan!

Seperti anda tahu, Rayani Air baru sahaja diperkenalkan dan apa yang membuatkan Rayani Air lain daripada syarikat penerbangan di Malaysia ni adalah kerana lebih berkonsepkan Islamik.

Antaranya penumpang yang bergama muslim haruslah berhijab (bagi kaum wanita) manakala bukan bergama muslim harus berpakaian sopan. Selain itu, makanan yang halal sahaja akan ada di dalam menu dan minuman keras tidak dibenarkan sama sekali.

Bagi kita mungkin peraturan itu normal, tapi tidak bagi orang di negara luar. Macam-macam tohmahan dan kutukan mengenai Rayani Air ni.. Korang tengok la sendiri..

Ia bermulanya apabila...


BBC News Asia telah mengeluarkan artikel mengenai perkara-perkara yang kita perlu tahu tentang Rayani Air beberapa hari lepas. Maklum lah, pada sesiapa yang pertama kali dengar mesti nak tahu lebih mendalam pasal syarikat penerbangan ni kan?

Tapi yang tak best bila..
‘Let them go bankrupt!’


‘Scary, radical, racist…’


Berikut merupakan antara komen-komen negatif yang diterima oleh Rayani Air. …

Amir Raja Lawak Nafi Dirinya Diserang Stroke!

Kecoh seketika apabila Amir Raja Lawak dikatakan terlantar di sebuah hospital di Singapura akibat ‘stroke’.

Bagaimanapun ketika dihubungi Astro Gempak, Amir tidak terkejut dengan berita tersebut dan memberitahu dia masih sihat di Gombak serta tidak pernah ke Singapura dalam masa terdekat ini.

“Saya tahu mengenai berita itu pun selepas diviralkan di salah sebuah laman Facebook (FB). Itupun orang yang beritahu.

“Berita saya sakit dimuat naik pengarah Murali Abdullah kan? Tidak mengapalah...dia hanya salah faham..atau mungkin Murali nak panggil saya berlakon kot? Dah lama juga dia tak panggil saya ni,” katanya sempat bergurau.

Dalam pada itu, Amir memanjatkan rasa syukur kerana ramai pihak yang mendoakan kesihatannya sebaik sahaja khabar angin tersebut tersebar.

“Ramai yang telefon, Whatsapp dan hantar pesanan ringkas bertanyakan tentang saya selepas Murali memuat naik status tersebut di FB.

“Terima kasih juga kepada yang mendoakan kesihatan dan kesejahteraan saya,” ujarnya

Berita tersebut men…

2 Foto dan video jet peribadi milik Syahrini

Syahrini memang belakangan ini kedapatan sempat menginjakkan kakinya di Las Vegas saat merayakan malam tahun baru 2015 di salah satu kota megah Amerika Serikat itu.

Setelah puas dari Las Vegas, ia kemudian berangkat ke San Francisco dengan menaiki sebuah pesawat jet pribadi. Penyanyi sensasional dari Indonesia itu memamerkannya dengan mengunggah sebuah video di Instagram.
Di dalam videonya, Syahrini memamerkan saat-saat ketika ia hendak menaiki pesawat jet pribadi bersama kerabat-kerabatnya. Sementara itu, satu video lagi memperlihatkannya saat sudah duduk di dalam pesawat bersama kerabat dan keluarganya.
Tonton video di SINI

"Bismillahirrahmannirrahim. Bye las vegas... Hello san fransisco @silviakurniady #princessyahrini #LasVegas_1januari_2015 #jetlife #happy2015 #happy_family #happy_holiday #happy_life," ungkap Syahrini di video Instagram pertamanya pada Jumat (2/1/2015) pagi.

Sementara itu pada video kedua yang memperlihatkannya sedang di dalam pesawat, ia mengungkapkan, &…

Setelah 3 tahun berkahwin dan belum ada anak, Ella dan suami akhirnya buat keputusan ambil anak angkat

Menjangkau usia tiga tahun perkahwinan, penyanyi Ella dan suami, Azhar Ghazali merancang untuk mengambil anak angkat memandangkan ketika ini pasangan tersebut masih belum menimang cahaya mata.
Memandangkan kami masih belum mempunyai anak, saya dan suami terfikir juga untuk mengambil anak angkat. Rasa seronok pula melihat rakan-rakan yang menjaga anak angkat. Terpengaruh pula. Apatah lagi kita membuat kebajikan membantu anak-anak yang tiada keluarga, katanya kepada mStar Online.
Sehingga kini kami masih lagi berusaha untuk mendapatkan anak dan jujurnya kami tidak tertekan kerana kami percaya Allah tentukan rezeki kami. Kita hanya mampu merancang. Malah setiap hari orang bertanya, bila nak ada anak, dan kami dah lali dengan soalan seperti itu, jelasnya kepada mStar Online.

Semoga keluarga bahagia ini satu hari nanti akan dapat menimang cahaya mata. Bersabarlah menghadapi dugaan dan juga soalan dari manusia yang tidak tahu jaga hati dan perasaan orang lain. 
Bagaimanapun, rancangan Ella u…

8 Foto wajah terbaru Dicky pelakon filem CJ7 arahan Stephen Chow

Jika korang pernah menonton filem CJ7 (2008), filem arahan pengarah Stephen Chow yang bercerita tentang alien dan keluarga miskin yang harus hidup di sebuah bandar metropolitan di China, maka anda tidak asing lagi dengan tokoh Dicky, anak Stephen Chow.

Tapi Dicky ternyata anak perempuan bernama Xu Jiao. Kini Xu Jiao telah dewasa dan menjadi gadis yang cantik rupawan.








Mia Sara Nasuha tunai umrah di Tanah Suci Mekah

MIA SARA DI TANAH SUCI
"Alhamdulillah selamat sampai ke Madinah," ujar Mia Sara Nasuha yang selamat sampai di Tanah Suci bagi menunaikan umrah bersama keluarganya.

Fathia Latiff & Aiman Hakim sah putus cinta

Pelakon wanita muda Fathia Latiff dengan terbuka memberitahu yang dirinya tidak ada apa-apa lagi hubungan dengan Aiman Hakim.

Hubungan cintanya bersama pelakon lelaki itu sudah terlerai yang berakhir pada 2 minggu yang lalu walaupun sebelum ini mereka pernah berhasrat untuk bernikah.

Bak kata Fathia, mereka mampu merancang Tuhan sahaja yang menentukan. Punca perpisahan mereka ialah tiada persefahaman dan hal-hal lain yang mereka berdua sahaja yang tahu.


Bagaimanapun, mereka tidak bermusuh dan bertindak profesional dalam setiap hal lebih-lebih lagi dalam karier lakonan.

Apa-apa pun, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Diharapkan Fathia selepas ini lebih tabah dan mungkin bertemu jodoh yang sempurna dan sesuai dengan hatinya.

Sumber: Murai

12 Foto terbaru Anjali Kuch Kuch Hota Hai pada usia 27 tahun yang semakin jelita dan seksi

Kuch Kuch Hota Hai memang salah satu filem Hindustan yang paling legend! Tengok beratus kali pun takkan bosan punya! Well, kebetulan pula kami baru-baru ni ada tengok filem ni ditayangkan di TV3, so tergerak pula hati nak tengok wajah terbaru Anjali yang comel ni.

Buat pengetahuan korang, pelakon cilik ini bernama Sana Saeed, dilahirkan pada 22 September 1988. Penampilan pertama Sana sudah semestinya sebagai Anjali dalam filem Kuch Kuch Hota Hai.

Bukan senang tau untuk dipilih jadi Anjali kerana Sana harus bersaing dengan lebih kurang 200 orang calon lain. Jom tengok foto dan video terbaru Sana! Makin cun oohh!