BAPAK KACAK GILER! Inilah foto wajah sebenar suami muda Sheeda yang tersingkar di Minggu ke-4 program Gegar Vaganza

Ramai yang terkejut baru-baru ini dalam program Gegar Vaganza apabila Rashidah Hamid, 51, atau nama komersialnya Sheeda Dangdut mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat suaminya, Sukri Hashim yang ke-30.

Bercakap dengan suami Sheeda, sebenarnya dia berumur 34 tahun pada tahun ini.

"Biasalah atas pentas, masa tu mungkin nak sebut 30-an tetapi tak terkeluar," ujar Sukri ringkas.

Pun begitu, sesuatu yang menarik hendak diperkatakan adalah diam tak diam sudah hampir 10 tahun Sheeda berkahwin dengan suaminya ini yang jarak umur antara mereka adalah 17 tahun.

"Alhamdulilah, kehidupan bersuami muda adalah seperti orang lain juga sebab suami tak pernah bayangkan yang dia muda, tak pernah cakap fasal umur, semua itu tak berlaku dalam hidup. Dalam perkahwinan, saya amalkan respek, hormat dan tidak memperlekehkan sebab saya pandang dia sebagai suami. Itu cara yang saya pupuk dari awal perkahwinan.


"Jika dulu anak-anak tak setuju tetapi sekarang dah boleh terima sebab mereka tahu, suami boleh jaga saya. Janjinya jaga saya sampai akhir hayat. Itu katanya," ujar Sheeda tentang rahsia perkahwinannya.

Sheeda turut memberitahu bahawa walau apa pun berlaku, walau dicemuh, suaminya itu akan sentiasa bersama.

"Saya tahu dia yang lebih tertekan sebab saya tak baca komen-komen di sosial media tetapi suami yang baca. Jadi dia yang lebih menerima tekanan sebenarnya. Syukur dan terima kasih Allah kerana berikan dia sebagai suami," ucap Sheeda lagi.

Sumber: Mediahiburan

Mari saksikan foto wajah sebenar suami muda Sheeda kat bawah sekali ni. Klik SINI untuk lihat foto-foto terbaru suami Sheeda yang paling hmmm.


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V


V




2 Responses to "BAPAK KACAK GILER! Inilah foto wajah sebenar suami muda Sheeda yang tersingkar di Minggu ke-4 program Gegar Vaganza"

  1. kalau dah tua cari lah yang se usia. Kesian dia, orang masih muda tapi hidup secara orang tua.

    BalasPadam
  2. ko xyah nk sebok laa Akashah . Kalau diorng bahagia bia je laa . Berdosa kalau ko masuk campur hal rumah tangga orang lain tambah2 lagi ko kluarkn ungkapan cmtu .Matang skit laa bro

    BalasPadam

dzulCYBER