Aksi video dan foto Johan Raja Lawak tunjal kepala anaknya dikecam teruk netizen

Lain orang lain cara.. Setiap ibu bapa ada cara dalam mendidik anak untuk menjadi orang yang lebih baik. Baru-baru ini Instagram Johan Dan Ozlyn memuat naik video Johan bergurau dengan anaknya. Iya lah.. Johan kan memang terkenal dengan lawak ‘slumber’ dia tu kan.

Tapi kali ni ada netizen menganggap ianya tidak patut dilakukan dan keterlaluan. Emm.. mungkin tu memang cara Johan mendidik anaknya tu. Macam kami katakan tadi, lain orang lain caranya.. Apa pendapat anda?

‘Sian anak aku..’

Tonton video kat SINI.



‘Jangan gurau macam tu..’










Bergurau je lahh..










Walaupun cara Johan bergurau dengan anaknya tu dapat kritikan dari netizen, ramai juga menganggap Johan hanya bergurau dan tu memang ‘style’ Johan layan anaknya. Ala dah nama pun pelawak kan? Huhu

Sumber: Ohbulan


0 Response to "Aksi video dan foto Johan Raja Lawak tunjal kepala anaknya dikecam teruk netizen"

Catat Ulasan

dzulCYBER