MUSTAHIL Sekali! Gadis 16 tahun ini agak hitam, kurang cantik dan biasa-biasa saja, namun cuba lihat 7 foto terbarunya tiba-tiba bertukar jadi gadis bidadari

Untuk tampil cantik menawan, satu elemen paling penting adalah merasa yakin dengan kelebihan yang dimiliki.

Mungkin itu kesimpulan kisah gadis cantik yang tiba-tiba menjadi tumpuan pengguna media sosial sejak minggu lalu.

Dikenali sebagai Fara Juliana, remaja berusia 16 tahun ini menjadi perhatian netizen apabila gambarnya yang diambil tiga tahun lalu dibandingkan dengan penampilannya hari ini oleh sebuah portal hiburan.

Laman Instagram Easy Peasy Scarf, dalam satu status yang dimuat naik menjelaskan Fara yang juga model selendang jenama tersebut, hakikatnya adalah seorang gadis biasa.


Suatu ketika dahulu, Fara aktif dalam kegiatan sukan yang membuatkan kulitnya bertukar gelap namun perubahan mula nampak ketara selepas dia meninggalkan bidang itu.

Status itu turut menafikan Fara ada mengambil makanan tambahan seperti kolagen.

Gambar yang diambil untuk promosi dan sebaran jenama Easy Peasy Scarf pula sedikit sebanyak telah dibantu dengan suntingan Photoshop, yang merupakan perkara biasa bagi mana-mana promosi produk fesyen dan kecantikan.

Status itu juga menyebut gadis muda bukan sahaja perlu tampil cantik, tetapi lebih penting mereka juga perlu mempunyai pendidikan dan kebijaksanaan.






0 Response to "MUSTAHIL Sekali! Gadis 16 tahun ini agak hitam, kurang cantik dan biasa-biasa saja, namun cuba lihat 7 foto terbarunya tiba-tiba bertukar jadi gadis bidadari"

Catat Ulasan

dzulCYBER