MASYALLAH! 10 Perkara paling pelik berlaku di GegarVaganza Minggu ke-2 malam tadi

Minggu kedua Konsert GegarVaganza yang bertemakan Aku dan Lagu telah membuktikan ke semua peserta mampu menyanyikan lagu dengan baik dan mantap.

Ada di antara mereka baru pertama kali menyanyikan lagu itu di atas pentas dan melakukannya sehabis daya demi peminat dan penonton setia rancangan ini.

Tiada perserta yang disingkirkan, 12 peserta akan terus memperjuangkan bakat mereka di minggu hadapan yang bertemakan 360 darjah.

Jadi portal Murai, kongsikan kepada anda 10 perkara yang menarik yang berlaku sepanjang konsert minggu kedua GegarVaganza.

1. Keadaan Auditorium agak kelam kabut kerana jumlah penonton yang hadir pada kali ini amat luar biasa sehingga tidak cukup kerusi buat mereka. Ketangkasan pihak produksi mengawal keadaan itu amat dihargai oleh mereka setelah kerusi tambahan telah dilakukan.

2. Pembukaan pentas oleh Raja Gelek Dato’ M Daud Kilau berjaya memukau penonton yang turut sama menari gelek dengan selamba.

3. Persembahan oleh Ezad Exist telah dipuji oleh Dato’ Ramli MS kerana kelunakkan vokalnya yang memukau.

4. Kemunculan Rahmat Mega secara tiba-tiba membuatkan Ezad terkejut yang turut memberi pujian terhadap penyanyi itu.

5. Minggu kedua sorakan penonton di Auditorium lebih gamat dan menghiburkan dengan banner dan bunting yang dibawa oleh mereka.


6. Perkataan ‘puaka’ yang dikatakan oleh Dato’ Ramli MS membuatkan penonton di Auditorium gelak besar kerana gurauan kasar Nabil Ahmad

7. Vokal rock yang ditarik secara bersahaja oleh Zul Handy Black menyanyikan lagu Sendiri (May) mendapat tepukan yang gemuruh dan sorakan yang padu.

8. Persembahan Azian Mazwan Safuan teleh membuatkan juri jemputan Dato’ M Daud Kilau tidak dapat mencari kesilapan nyanyiannya itu dan amat menyenangkan hatinya.

9. ‘Tok Ram’ buat ‘Thumbs Up’ kepada Acong kerana berjaya menyanyikan lagu Dalam Gerimis (Visa) dengan jayanya.

10. Dalam pada itu, ‘Tok Ram’ juga diusik oleh Nabil dan Jihan mengenai ‘cover page’ wajahnya di Majalah Maskulin yang membuatkan penonton gelak ketawa yang kuat.

0 Response to "MASYALLAH! 10 Perkara paling pelik berlaku di GegarVaganza Minggu ke-2 malam tadi"

Catat Ulasan

dzulCYBER