Masih Farawahida yang sudah 6 bulan tidak makan pil untuk hamil, korang pasti terkejut beruk tengok keadaan terkininya selepas itu

Penyanyi Farawahida memberitahu suaminya Abdul Shukur Mohd Zain, 31, tidak membenarkan dia mengambil sembarangan ubat-ubatan untuk tujuan kesihatan terutamanya bagi mendapatkan cahaya mata.

Farawahida atau nama sebenarnya Farawahida Razali, 30, berkata, suaminya yang juga ahli perniagaan dalam bidang perubatan turut memantau makanan tambahan yang diambil bagi memastikan ia tidak berisiko.

"Saya tidak ambil apa-apa ubat atau makanan tambahan semata-mata untuk memudahkan mengandung. Suami saya sendiri tidak benarkan kerana dia kata sarung ubat pun bahaya.

"Jadi apa juga ubat atau makanan tambahan yang saya ingin ambil perlu dipantau oleh suami dahulu, saya juga tidak ambil banyak makanan tambahan cuma pati ikan dan pati buah delima sahaja," ujarnya kepada mStar Online.


Dia berkata demikian ketika diminta mengulas tentang perkembangan setelah hampir dua tahun mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan.

Farawahida dan Shukur Mohd Zain telah bernikah di Sentosa Villa Resort, Taiping, Perak pada 16 Disember 2013.

Sumber: Ceritamustika

0 Response to "Masih Farawahida yang sudah 6 bulan tidak makan pil untuk hamil, korang pasti terkejut beruk tengok keadaan terkininya selepas itu"

Catat Ulasan

dzulCYBER