7 Tanda nyata perempuan sudah berzina atau disentuh lelaki

Gadis yang masih suci adalah gadis yang menjaga maruahnya dan tidak pernah disentuh oleh mana-mana lelaki.Sentuh bukanlah bermaksud berpegangan tangan dan sebagainya.Namun apa yang di maksudkan ialah sentuhan intim lelaki sehingga seseorang perempuan itu hilang daranya.So,disini terdapat beberapa tanda yang boleh andakenalpasti samada kekasih anda masih dara ataupun tidak.Untuk yang ingin dijadikan teman hidup,anda seharusnya peka terhadap perkara ini.Berikut merupakan petua dan cara untuk mengenalpasti samada kekasih anda masih suci ataupun tidak.

TANDA SEORANG PEREMPUAN YANG SUDAH DiSENTUH

1. DAHI

Bagi perempuan yang masih dara,kita boleh lihat melalui dahinya.Gadis yang masih suci dahinya licin dan tidak berkedut.Bagi perempuan yang tiada dara,kita boleh lihat perbezaanya.Dahinya berkedut dan mempunyai garis-garis halus.Dahinya tidak licin seperti perempuan yang masih suci.Dahinya kadangkala nampak berkedut walaupun tidak bercakap.Untuk lihat kelainan ini,anda boleh lihat pada orang yang sudah berkahwin dan orang yang tidak berkahwin.Perhatikan betul betul pada bahagian dahinya.

2. HIDUNG

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat.Perhatikan anal perempuan anda yang masih kecil.Lihat hidungnya,masih merah dan tidak pucat.ini merupakan salah satu tanda untuk perempian yang tiada dara.

3.PUNGGUNG

Punggung gadis berubah bentuknya disebabkan oleh dua perkara iaitu kerana proses horman dan disentuh lelaki.Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar terutamanya bagi yang sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cuba perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya.

4. LEHER

Untuk perempuan yang masih dara,sudah tentunya leher dan kulitnya masih anjal dan tegang melainkan gadis yang gemuk.Bagi perempuan yang kurus,kesan kedut ataupun kedutan kita bole lihat pada bahagian lehernya.Terdapat garis garis halus kecil di bahagian lehernya,garisnya putus-putus bukanlah panjang.Maksud lainnya gadis yang tiada dara mempunyai garisan halus melintang pada bahagian lehernya.

foto hiasan

5.RAMBUT

Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya memang kemas, kelihatan segar dan tidak kasar, sementara gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak berghairah.Untuk membuktikan cuba sediakan satu buah kelapa muda yang sudah dilubang ditengahnya dan airnya tidak dibuang lalu masukkan potongan rambut tersebut. Jika rambut2 itu terapung dipermukaan air kelapa artinya gadis itu masih suci. Jika semua rambut itu tenggelam ertinya gadis itu sudah tidak suci. satu lagi caranya, kalau disaat ditiup angin rambut gadis itu mengembang lembut dan kembali ketempat asalnya.

6. GARIS TELAPAK TANGAN

Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak, bermaksud gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah, jika selepas ditekan, ia akan tegang serta merta. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan, jika ada garis putus bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya dalam masa satu minit, ketika menggenggam terasa panas sedikit dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sekali walaupun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah terbang.

7. TUMIT KAKI

Bagi yang tiada dara,kita boleh lihat pada bahagian tumit kakinya.Tumit kakinya kelihatan bulan dihujungnya.Bagi yang dara,tumit kaki hujungnya kelihatan tajam.Perhatikan bagi pasangan yang sudah berkahwin.

Namun begitu,fakta ini tidaklah sahih 100 %.Ini cuma petua orang-orang dulu.Sekadar perkongsian.

Sumber: Citopaneh

30 Responses to "7 Tanda nyata perempuan sudah berzina atau disentuh lelaki"

  1. Entah ye tidak entah....main belasah je ngko yer.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lucah Online Percuma, XXX Video, Mom Hot Melayu Dan Anak Fuck, Melayu Gangbang Perempuan, Melayu Isteri Fucked oleh bosnya di pejabat


      Mother-Son Sex Scandals, Deep Anal Fuck Video xxx

      Muslim Girls Raped Video, Naked Virgin Muslim Girls

      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son

      School Girls Force Ass Fuck Hard Anal Fuck By Father Video Collections

      Afgan Muslim College Girls Raped By American Soldiers

      Desi Indian Bhabhi Hairy Armpits And Hairy Pussy Video By Her Devar

      Hairy Pussy School Teacher Fucked By Her Student In Class Room

      Hairy Pussy School Teacher Fucked By Her Student In Class Room

      Muslim College Girls Virgin Fuck Video, Muslim Girls Sex With Her Hindu Boyfriend

      Pakistani Girlfriend Mahbuba Forced Raped In Jungle By Her Boyfriends And Many Friends

      16 men gangrape this little school girl

      CHILD TEEN girl Fucked By an Old Teacher In School

      Indian HD porn videos And Photos Uncommon collection

      HOLLYWOOD, BOLLYWOOD, TOLLYWOOD Actress NAKED VIDEOS EXPOSE

      Arab nube girls sexy uncommon collection

      cute little nube Indian girls sexy uncommon collection

      Busty big boob nube girls sexy uncommon collection

      Father and Daughter Enjoying Sex, Indian Incest Sex Pictures

      sexy Indian pornsters uncommon videos

      Mallu Aunty Big Boobs White Pussy Pics

      INDIAN, PAKISTHANI Real Girlfriend Forcely Fucked By Boyfirend Friends In Hotel

      CHILD TEEN girl Fucked By an Old Teacher In School






































      ………… /´¯/)
      ……….,/¯../ /
      ………/…./ /
      …./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
      /’/…/…./…..:^.¨¯\
      (‘(…´…´…. ¯_/’…’/
      \……………..’…../
      ..\’…\………. _.•´
      …\…………..(
      ….\…………..\.

      Padam
  2. kalu dah 50an tapi masih dara xde kedut ke?

    BalasPadam
  3. hahahaha ini petua ke jenaka ni? kalau ikut bnda ni ksian orang yg mmg kulit dia tak cantik n tumit bulat sebab kaki memang besar.. memandai je.. tak psal2 orang bleh kena tuduh xde dara.. ini semua poyo.. haha!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dei nandre kan die ckap 100% tak pasti orang dulu2 nye cerita cibai haha

      Padam
  4. Akh mnurut ku smua ni ga tepat.
    Trutma mslah bgian Kening brkarut ga d mliki smua gdis yg tda prwan,
    Aku stiap X bicra sllu mnkedut kn kning dn klo tda d lkukn tuh ga bsa, mngkin krna udh biasa, tp aku blum mlakukn it sma skli,
    Dan mslh rmbut, bnyk yg prawan rmbut ny yg ksar, krna it trgntung bwaan ny. Ga smua prwan brmbut hlus...
    Pko ny ulasan di atas tuh ga masuk akal.

    BalasPadam
  5. Cri2 yg prawan it ktika d prawani itu kluar darah...
    itu yg pling msuk akal...
    klo msalah ulsan d atas smua org yg prawan juga bsa mliki smua cri2 itu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya eaalah masih...
      Ane hubungn jarak jauh...

      Padam
  6. Tidak semua gadis di dunia mempunyai rambut senang diurus...sya dr kecil sampai sekarang mengerbang jak rambut...payah sungguh utk diurus..hahaaa...

    BalasPadam
  7. Sebgian dri kita it malu mengakui bwa sdh ngga perawan lgi krna it banya ocehan yg tak brguna d komentarkan ..

    Klw ngga mw d bilng ngga perawan lgi yah jauhi sex bebas ..

    BalasPadam
  8. Haha what a joke...

    BalasPadam
  9. Masalah perawan atau enggk itu gk penting..yg penting hatinya...

    BalasPadam
  10. Gak ada yg bisa membedakan prawan g prawan sm sj klo fisik, bahkan dokter sendiri tdk pernah ada menjelaskan ciri2 fisik antra prawan dan tidak prawan. Jadi jika ingin di mengetahui nya harus ada pemeriksaan khusus !!! Tulisan di atas tidak berdasar dan di hawatirkan jd perkara yg menimbulkan fitnah. Mohon hati2 jika mau share ke publik trimakasih.

    BalasPadam
  11. http://www.infolibur.com/5-lokasi-wisata-aneh-di-dunia/

    BalasPadam
    Balasan
    1. http://www.infolibur.com/5-lokasi-wisata-aneh-di-dunia/

      Padam
  12. jom bleach rambut berkali2 uolls, kalau dara kn rmbut sntiasa halus ��

    BalasPadam
  13. Weyh dol2 sekalian..kn dye tulis tu kt ujung..petua org dolu2...org tue2...ap masalahny??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalahny kalo nak kan sngt yg darah pastikan diri tu teruna lol

      Padam
  14. yuk baca sekilas :) zaenudink-link.blogspot.com

    BalasPadam

dzulCYBER