12 Foto Juliana Evans berjimba sakan di Full Moon Party

Seronoknya jadi selebriti ni. Mana taknya, apabila kami buka akaun Instaram, pasti penuh dengan foto-foto percutian selebriti tanah air.

Antara selebriti yang kerap memuat naik foto-foto percutian yang selalu buat kami teruja adalah Juliana Evans.

Kalau kornag nak tahu, gadis berdarah kacukan Melayu Inggeris ini sedang menikmati percutian bersama rakan-rakan di Koh Semui Thailand tau! Siap pergi full moon party lagi!

Haa, kan kami dah kata Juliana Evans tak keseorangan. Ezlyn dan Siti Saleha pun ada okay! Tergelak kami saat melihat foto Ezlyn dukung Jue ni.

Kalau dah namanya bercuti di pulau, tak sah kalau tak snorkeling. Betul tak? Cuba korang tengok foto kat atas tu. Haa, agak-agak ikan dalam laut tu teruja tak tengok kejelitaan mereka ni?

Emm, cakap banyak pun tak guna. Jom kita tengok aktiviti percutian Jue nak? Enjoice!

Sumber : Ohbulan













0 Response to "12 Foto Juliana Evans berjimba sakan di Full Moon Party"

Catat Ulasan

dzulCYBER