Identiti lelaki yang peluk dan cium dahi Neelofa

Susulan tersebarnya beberapa keping gambar Neelofa dipeluk dan dicium di bahagian dahi oleh seorang lelaki, pelbagai spekulasi liar timbul.

Untuk korang yang belum tahu, lelaki tersebut ialah ayah tiri Neelofa yang jelas kelihatan masih muda ditambah pula dengan gaya rambut panjang.

Ayah tiri Neelofa memeluk dan mencium dahi Neelofa kerana mahu meraihkan sambutan hari jadinya pelakon dan pengacara pujaan ramai itu.

Jom saksikan 4 gambar momen-momen romantik ayah tiri Neelofa.

Sumber foto : Yasmeencute





5 Responses to "Identiti lelaki yang peluk dan cium dahi Neelofa"

  1. nak sgt buat blog tapi maklumat bukan tepat pun. Cari duit je. Ayah tiri dia lah.

    BalasPadam
  2. Suka sangat buat spekulasi murahan macam nie. X beretika lgsg. Dah terang tu ayah tiri dia lah. Xkan dia nak kasi sembarang org pegang dia.

    BalasPadam
  3. ayah tiri bolrh peluk cium anak tiri? wow agama apakah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko belaja agama abes tak? jangan jadi bebal sangat.. hukum anak tiri dengan bapak tiri, da jadi mahram..

      Padam
    2. anak tiri dan ibubapa ( tiri ) yang mana.....ibubapa ni dah ber"campur " (dlm istilahnya 'dhukul) ..mak..dah jadi mahram Muabbad (mahram yg kekal..mcm ibubapa kandung & ibubapa mertua & adikbradik dll ).....tak haram sentuh...Tak batal air wuduk...

      Batas aurat Mahram muabbad memang paling longgar iaitu antara pusat & lutut..

      Bagaimana pun.....Ustaz selalu menekankan pentingnya "MENJAGA ADAB"...so..kenalah berpakaian yg sesuai..

      Padam

dzulCYBER