Kata-kata terakhir Abby Abadi buat bekas suami, Norman Hakim sangat menyentuh hati

Umum mengetahui yang Abby Abadi mempunyai 3 anak hasil perkahwinan dengan pelakon terkenal Norman Hakim. Baru-baru ini Abby abadi ada memuatnaik mesej di laman instagramnya, sesiapa yang membacanya pasti tersentuh.

Tak ada yang lebih sejati dari kasih sayang ibu bapa. Korang yang masih mempunyai ibu bapa tu, hargailah mereka sementara masih ada. Hah! Apasal pulak kami emo pagi-pagi ni? Sebenarnya, kami tersentuh apabila membaca pesanan aktor kacak, Norman Hakim kepada anaknya, Maria Danisha Hakim sempena ulang tahun kelahiran anaknya ini.

Dari mana kami baca? Dah tentulah dari kiriman seorang pembaca kepada kami. Bukan ucapan Norman je yang buat kami tersentuh tau. Kata-kata Abby turut membuatkan kami sebak. Mungkin tersentuh dengan ucapan dari bekas suaminya itu, Abby menulis kapsyen yang mendoakan hubungan anaknya dan Norman akan kekal hingga bila-bila.


Yang buat kami bagai nak nangis tu bila Abby berkata, “Andai saya pergi dulu, jagalah anak-anak ini dengan sebaiknya. Jangan dibeza-beza”. Haa, sangat menyentuh perasaan kan? Nak tahu apa ucapan Norman kepada anaknya ini, jom baca :

"HAPPY 6TH BIRTHDAY babyku sayang #mariadanishahakim ! Papa sayang baby sangat2 tau…baby be a good muslimah ok! Kalau papa termarah sikit ke, papa minta ampun maaf. Baby jangan ambil hati ok sebab marah tu tandanya sayang jugak. Papa akan sentiasa menjadi semut baby yang besar yang akan sentiasa berada dengan baby bila-bila masa baby perlukan papa InshaaAllah. Allah & para malaikat, pls keep my daughter #mariadanishahakim safe & warm dibawah lindunganMu. Kurniakanlah segala kebaikan, keceriaan & kegembiraan buat dirinya. I love u till the last breath of my life sayangku baby #mariadanishahakim."

Hmm, siapa yang tak tersentuh dengan ucapan sebegini kan? Kami lihat, peminat Abby pun turut merasai perasaan ibu tunggal ini. Sampai ada yang menitiskan air mata tau! Tak lupa, ada juga yang mendoakan Abby akan bertemu jodoh dengan lelaki yang soleh dan dapat membimbingnya dengan lebih baik.

Apapun, kami mendoakan kebahagian buat Abby Abadi dan anak-anak. Ketabahan beliau sebagai ibu tunggal membesarkan anak wajar di contohi. Syabas buat Norman Hakim walaupun sudah bercerai dengan Abby Abadi, anak-anak tidak dilupakan. Happy Birthday Maria Danisha!

Sumber : Nadiaspirasi

0 Response to "Kata-kata terakhir Abby Abadi buat bekas suami, Norman Hakim sangat menyentuh hati"

Catat Ulasan

dzulCYBER