4 Foto body Rozita Che yang sangat meletop selepas bersalin

Semasa melahirkan Aaisyah Dhia Rana, berat badan Rozita Che Wan (Che Ta) adalah 75 kilogram. Kini, selepas dua bulan dan sembilan belas hari kemudiannya, berat badan Che Ta menurun kepada 58 kilogram.

Begitu juga dengan pinggangnya yang berukuran 41 inci semasa melahirkan Aaisyah, sekarang sudah tinggal sebanyak 26 inci. Apakah rahsia Che Ta mengembalikan bentuk badannya dalam jangkamasa singkat?

“Masa sedang mengandung lima atau enam bulan, kita dapat tawaran jadi duta produk pelangsingan, Idola. Kita tanya kat manager kita, Afeeq, bagus tak produk ni.

Che Ta mencabar dirinya sendiri untuk kembali langsing seperti sebelum mengandung dulu.


“Kami berbincang dan bercadang untuk mencuba sendiri produk ni. Selepas bersalin dan habis makan ubat yang diberikan oleh doktor, barulah kita cuba sendiri produk ini.

“Paling penting, kita tertarik sebab ia tak menjejaskan proses penyusuan baby kerana ia diperbuat daripada buah-buahan,”
kata Che Ta yang mesra membahasakan dirinya sebagai kita.

Menurut Che Ta, selain produk pelangsingan tersebut, dia juga ada menerima tawaran lain iaitu menjadi duta kepada pusat pelangsingan badan.

“Kalau jadi duta slimming centre, kita kena pergi ke pusat berkenaan dan perlu jalani macam-macam proses termasuk balut sana, balut sini, berjam-jam lamanya.

“Tapi kita ni malas dan tak ada masa nak buat itu semua. Jadi kita lebih berminat dengan produk yang mudah tapi bagus macam Idola.

“Kita cuma perlu ambil produk ini sehari sekali iaitu sebelum sarapan. Ternyata ia memang melawaskan dan membuang toksik-toksik dalam badan,”
jelas Che Ta.

Bintang yang terkenal dengan penampilan anggunnya ini juga mengakui yang dia mencabar dirinya sendiri untuk kembali langsing setelah melahirkan anak pertamanya bersama Zain Saidin.

“Kita dah dapat turunkan 17 kilogram dan bercadang nak kecilkan lagi ukuran pinggang kembali kepada 22 inci macam semasa sebelum mengandung dulu,” katanya yang muncul di majlis ini dengan blaus hitam berkolarkan bulu-bulu burung serta berskirt hijau rekaan Qudyn KL.

Sementara itu, Ketua Pegawai Ekselutif G2 Network Worldwide, Sally Bador berkata, pihaknya menawarkan Che Ta menjadi duta kepada produk Idola keluaran mereka setelah tertarik dengan beberapa kriteria yang ada pada bintang tersebut.

“Che Ta adalah artis A++ yang eksklusif dan ada kelasnya yang tersendiri.

“Che Ta juga adalah ikon selebriti Malaysia yang sangat mendapat perhatian kerana aura populariti serta bakat yang ada padanya.

“Keayuan, keanggunan dan karisma semulajadi yang wujud pada diri Che Ta, tanpa disedari menjadi viral kepada wanita masa kini yang mahukan kelainan dalam ciri kewanitaan yang sebenarnya,”
kata Sally. ~ Anizyn





6 Responses to "4 Foto body Rozita Che yang sangat meletop selepas bersalin"

  1. MILF Malaysia nih

    BalasPadam
  2. Jadi model produk lansingkan badan pon dah memadai yer.....

    BalasPadam
  3. Memang meletop...tp sorry,beb.kt tangan kantoi!

    BalasPadam

dzulCYBER