Foto Nora Danish dicium Putra Rayqal cetus kekecohan

Terdapat sesetengah pihak yang menyelar tindakan Nora mencium anaknya tu.. Miss A pun tak faham kenapa yang nak bising sangat.. 

Rasanya diorang ni jeles kot tengok anak Nora ni dapat ciuman dari Nora.., yelar Nora ni kan ramai peminat.. Ekoran itu Nora telah membalas komen-komen negatif tu.., nampak Nora dah seperti hilang sabar dengan perangai hater-hatersnya..

Tapi yang sweetnya perkara ni.. Bila muncul, Nedim menyokong tindakan kekasihnya tu.. sweet sangat Nedim ni selalu ada untuk support Nora..

Apapun, kesian juga dengan Nora, ada sahaja tak betul perlakuannya di mata haters. Kalau nak sentiasa betul je, bukanlah manusia namanya.

Sumber artikel: Blog Kamithemedia 



1 Response to "Foto Nora Danish dicium Putra Rayqal cetus kekecohan"

dzulCYBER