5 Foto wajah terbaru Azwan Ali berhijab sepenuhnya

Jangan sakit jantung, diva Azwan Ali kesayangan ramai ni bertudung ala-ala Yuna, Shila Amzah dan ala-ala balik dari Mahkamah Syariah kerana dia baru saja dilantik menjadi wajah Domino Pizza.

Dalam TV Comercial terbaru Domino Pizza, Azwan Ali akan memegang berpuluh-puluh watak orang awam, termasuk watak makcik-makcik kaki order 1300888333 order domino.

Semoga rezeki Azwan Ali kesayangan ramai ini terus melimpah-ruah. amin. Jom tengok 5 keping foto adik kepada Menteri Besar Selangor itu cantik berhijab - mforum.cari






7 Responses to "5 Foto wajah terbaru Azwan Ali berhijab sepenuhnya"

  1. kesiannyer azwan ali... mcam orang tak tau hukum hakam agama plop.... dr lelaki kpd ...... ntah ape2 nak jadi lerrrr

    BalasPadam
  2. bikin malu org kampung je. AA pok.

    BalasPadam
  3. HARAM AA lelaki pakai hijab wanita ..........

    BalasPadam
  4. Kenapa lah azwan ali ni bodoh sangat,dah tak ade otak ke...
    elok azwan ali ni potong anu tu,nak sangat jadi perempuan kan...
    bodoh2...

    BalasPadam
  5. sedih ble tgok azwan ali camni... sy ske tgok dy sbb kan rupa sebiji ayah sy.. mmg sme sgt.. ble rindukan ayah msti tgok dy.. tp tu dlu.. ble sekrg urmm sedih nye..

    BalasPadam
  6. Memalukan abgnya sebagai Menteri Besar Selangor.. Tak mustahil kalau karier abgnya musnah dsbbkan kegilaan adiknya mencari glamor gila2 yg x sepatutnya drpd seorang yg baru pulang dr Mekah...

    BalasPadam

dzulCYBER