Sebab sebenar Memey Suhaiza dan Abby Abadi tidak akan bermadu

Sebab sebenar Memey Suhaiza dan Abby Abadi tidak akan bermadu - Kenapa kami tiba-tiba keluarkan headline sedemikian? Ha..jangan cakap kami pandai-pandai bagi fakta ni sebabnya Abby sendiri yang beritahu menerusi laman Instagramnya tau.

Macamni, seperti yang semua sedia maklum Abby ada memuat naik perbualannya dengan bekas suami, Norman Hakim. Dek kerana itu, isteri Norman, Memey Suhaiza telah diminta mengulas mengenai perbulan tersebut yang dianggap mungkin menimbulkan salah faham antara mereka.


Realitinya, mereka saling memahami antara satu sama lain dan sentiasa menjaga hubungan baik semata-mata demi kepentingan anak mereka. Tapi, mesti anda semua nak tahu kenapa mereka berdua tidak akan bermadu kan?


"Ni baca ni : 10 sebab yg Sy & Memey tidak akan bermadu… #Fahamkan ye 1. Sharing is not caring hehe.. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Okbai haha… PS: Tenang2 sudah ye….. Sy, Norman & Memey bersama kerana ALLAH demi anak2. Tiada sebab lain. Pd pihak2 yg tak suka tengok org berbaik2, istighfar k…. Biarlah setan je yg buat kerja mereka. Kita manusia kan? Buat kerja kita sebagai Khalifah di bumi ALLAH ini. Banyak lg tanggungjawab yg tak selesai… Maafkan Sy yer. Sebab sayang Sy ingatkan ini… Nak bertaubat, biar di dunia ni… Kalau dah di sana nnti, tak guna dah."


Menerusi sekeping foto yang lain, Abby juga ada mengulas mengenai komen yang diterimanya kerana memuat naik perbualan dengan Norman di laman instagram.

"Dalam banyak2 post Sy di Instagram ni, yg ini yg jd perhatian Media. Siap tulis lagi di satu ruangan gossip katanya “Sudah2lah Abby cerita pasal hal rumahtangga dalam laman sosial”… Laaaaa.. ni hal rumahtangga ke ni? Yg Penulis gossip & hal2 merepek dalam paper tu, bila nk berhenti buat kerja yg sia2 tu? Niat dipanjangkan post Sy ini utk apa yer?"

Kalau nak tahu apa lagi yang Abby katakan, anda boleh terus intai di laman Instagramnya. Maka, kesimpulannnya, Abby dan Memey sudah memaklumkan bahawa mereka tidak akan bermadu. Jadi, jangan ada yang tanya lagi lepas ni ya. Hehe.

Gambar screenshot dan tulisan artikel milik penuh PORTAL OHBULAN.

0 Response to "Sebab sebenar Memey Suhaiza dan Abby Abadi tidak akan bermadu"

Catat Ulasan

dzulCYBER