Biodata Izyan, isteri Ustaz Azhar Idrus jadi mangsa video seks

Video Seks Ustaz Azhar Idrus Dengan Isteri Ketiga Ustaz Azhar Idrus (Khairul Izyan)? : Sekarang ini terlalu banyak lambakan video seks dan video lucah di Malaysia lepas satu-satu yang keluar menjadi santapan kalangan yang tertunggu-tunggu.

Terbaru dan terkini keluar pula video seks ustaz Azhar Idrus yang telah disebarkan individu-individu yang tidak bertanggungjawab.

Seperti yang sudah diketahui umum. Pendakwah terkenal di Malaysia ini sudah pun berkahwin buat kali ketiga pada tahun lepas. Puan Izyan namanya. 

Malang tidak berbau apabila terdapat tangan-tangan gatal yang telah menceroboh privasi pencemaramah terknal ini dan tergamak menyebarkan video seks Ustaz Azhar Idrus.

Difahamkan video seks Ustaz Azhar Idrus tersebut adalah melibatkan dengan isteri ketiga beliau, Puan Izyan yang telah disebarkan individu yang tidak bertanggungjawab.

Biodata Isteri Ketiga Ustaz Azhar Idrus
  • Nama Penuh : Khairul Izyan Binti Mohamed Amin Khir
  • Panggilan : Puan Izyan
  • Umur : 27 tahun
  • Status: Isteri Ketiga Ustaz Azhar Idrus
  • Tarikh Nikah: 26 Mei 2013
  • Asal : Bandar Pagoh, Muar, Johor
  • Alamat Rumah : Keramat Permai AU1, Hulu Klang, Gombak.
  • Anak saudara Ketua Cawangan Hulu Klang, Gombak, Tuan Hj. Omar bin Taha
  • Madu kepada Rogayah Sulong berumur 42 tahun dan Wan Halimatun Nisa Wan Mohd Nor dan berumur 26 tahun




p/s : Tulisan artikel dan semua gambar milik penuh PORTAL BERITASEMASA

32 Responses to "Biodata Izyan, isteri Ustaz Azhar Idrus jadi mangsa video seks"

  1. dashyat sungguh fitnah akhir zaman ni.. sampaikan ustaz pn difitnahnye ishh

    BalasPadam
  2. Bagi saya gambar itu tulen 99%. Perbezaan warna kulit disebabkan pelaku selalu terdedah kepada keadaan panas dengan baju. Kalau betul bukan UAI, kenapa tidak buat sumpah mcm Saiful buat?? kenapa tidak hantar gambar untuk ujian ketulenan???…….

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak sumpah buat apanyer....tak payah nak perbesar isu suami isteri ni....sepatutnya suruh orang yg sebarkan gambar tu buat akuan sumpah mengaku dia yg buat......ustaz sepatutnya buat laporan polis sbb hak privasinya dicerobohi.....tak payah nak sumpah2 dia bukan berzina pun....nilah dunia dh akhir zaman.....benda halal pun org tak boleh nak beza....

      Padam
    2. Mmg bnde halal saudara., tp buknkah beliau seorg pnceramah dan jgk ustaz..jadi agk terkejut utk org yg berilmu agama tinggi melakukan perkara sebegitu(merakam aksi ketika bersama isteri) mmg yg mnyebarkn video ini bersalah kerana membuka aib org..tetapi perlu diingat ustax jgk mnusia biasa dan die bukn maksum, jd knela trime hakikat yg ustaz jgk buat salah.

      Padam
    3. Ni lah...bangsa yg asyik2 sumpah...asyik2 sumpah...jgn layan vangsa lagu ni Ustaz oii...buang masa

      Padam
    4. Sebenarnya kalau kita berfikiran waras sila teliti balik segala macam kes video lucah yang melibatkan tokoh2 politik sedia ada..kes video lucah DSAI yang dikatakan dengan china doll sudah pun melibatkan siasatan pihak polis sudah begitu lama mengapa tidak dijelaskan hasil siasatan dengan jelas dan telus..kes video seks Dato; Mustafa Ali juga sudah dibawa kepada pihak berkuasa mengapa tiada penjelasan pihak polis betul atau tidak video tersebut...mengapa dibiarkan hasil siasatan begitu sahaja kenapa tidak dijelaskan dengan telus supaya teka-teki masyarakat awam terhurai...cuba fikir balik kalau betul kes-kes tersebut berlaku dah lama dah disiarkan kesalahan mereka ini ..mengapa dan kenapa tidak dijelaskan kepada umum?

      Padam
    5. Tiada laporan polis mana ada kes... pengecut...

      Padam
    6. melayu melayu.........

      Padam
    7. Nie la umat akhir zaman.. Suka sgt nk bersumpah2 golongan ini la yg nabi ckp suatu tila dahulu

      Padam
  3. Kesian...nasib pakai niqab.ada hikmahnya...
    yang mengaibkan orang tu bawak bertaubat..
    yang aib dibuka hijab oleh Tuhan..bawa2 muhasabah...
    apaapaun bertabahlah...ujian dan takdir tuhan...

    BalasPadam
  4. Walaupun gambar itu tulen, tapi ustaz tidak salah. Pengaib itu yg salah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btol2. Klau memang UAI pon kt dlm video tu, dia bknnya berzina. Yg sebarkn tu berdosa.

      Padam
  5. aslkm, sy merasa simpati pada ust...tp ini satu peringatan kpd kita smua...berhati2 la walau di mana...krn org suka mgambil kesmpatan dalam hal2 begini..

    Jika ust ada pernah mgaibkn seseorang sama ada secara sengaja atau tidak bersegeralah meminta maaf dan bertaubat....byk bersabarlah, ini ujian darpdNya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju, whatu give u get back.. tak tuju pd sape2... tp kita sume kna ingat, yg berkopiah tu x semesti suci maksum, x tutup litup tu bkn nye suci x bernafsu...
      Pikir2 balik, Allah nk tunjukan kita ummat akhir zaman..
      Dan salah satu tnda2 kiamat apabila org bijak pndai alim ulama tidak berada di tempat " selayaknya"

      Padam
  6. Kalau betol tu bini dia takpela.kalau yg tak halal tu jd masalah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xde yg xape Kalau betul tu isteri ustaz, kerana semue org dh tgk beliau tnpe seurat benang. Dgn perbuatan ustaz ni, isteri beliau teraniaya..beliau jgk tdk mnjage aib isteri dgn baek. Semoge allah mmberi isteri beliau kesabaran. Setiap yg berlaku ada hikmah.

      Padam
  7. Kalau video betul pun UAI tetap tidak salah..sebab perempuan tu bini dia. Mungkin ada kesilapan, video peribadi ni jatuh kepada yg tidak bertanggungjawab dan menyebarkan pada umum utk menjatuhkan maruah UAI. Pengajaran kepada semua ..jangan suka rakam benda2 yg pelik2 terutama membabitkan isu lucah/seks walaupun sesama suami isteri.

    BalasPadam
  8. Pandai-pandai je korang cakap rakaman peribadi... Mungkin ada orang yang aniaya letak hidden kamera dalam bilik hotel tu... sapa tau. Siapa2 pun boleh jadi mangsa.. nak2 pulak org2 seleberiti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. SETUJU!!!Sapa yg tak amanah...sebarkan perkara yg mengaibkan orang...siapla ko di akhirat nanti...janji ALLAH itu PASTI!!!

      Padam
  9. Kalau diperhatikan zoom in dan zoom out dalam video tu dibuat menggunakan kamera lain ke atas satu paparan monitor. Memang ada orang yang berniat jahat... Ustaz berdiam diri adalah yang terbaik. Perkara libatkan maruah begini tak perlu diperbesarkan.

    BalasPadam
  10. Tengok pun dah tahu banyak tipu dari betul. Video ni org lain yg ambil sebab org yg serupa UAI dok tgk dkt camera mcm dok tgh shooting n ikut arahan pengarahnya. Yg dok komen2 di atas tu dah betul2 tengok ke atau main terjah je. Nnt ada la org ngaku dgn berkata "video UAI ni betul2 tulen dan sy ada bukti yg cukup jelas" maka tangkap la org yg ngaku tu dulu. Nauzubillah..

    BalasPadam
  11. Hebat fitnah akhir zaman...
    100% fitnah....
    Hati2 dgn komen saudara2...
    Yg kata 99% sahih tu,klu video tu fitnah mampu ke ko nak minta ampun kat uai???
    Bodoh punya manusia...mudah sgt termakan fitnah

    BalasPadam
  12. Cuba anda jdkn diri anda sbg mgsa,bagaimn rsnye sekiranye diri anda yg berada dlm video tersebut,apakh perasaan anda,fikir-fikirkn lh

    BalasPadam
  13. Baru tengok video ni. Cuma nak komen, kalau betul fitnah memang pandai sungguh org yang buat editing ni. Ustaz pun manusia bukan maksum!

    BalasPadam
  14. Ko dok jilat mamat janggut ni abis abisan lantak korang la.. Suka sgt kambing ni.. Muahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. janggut kambing yg ko panggil ni adalah mengikut sunnah Nabi... ko kutuk org yg simpan janggut sama gak ko kutuk sunnah Nabi..da buta agama sgt ke sampaikan nk kutuk2 ulamak..?

      Padam
  15. Saya rasa gambar tu tulen, perilaku suami isteri yang sah tiada salahnya. cuma mungkin ustaz dan isterinya dianiaya. Kamera sengaja dipasang untuk disebarkan aibnya. Semoga sesiapapun yang membuka aib ustaz secara sengaja mendapat balasan setimpal dari dunia lagi..

    BalasPadam
  16. Saya pun rasa mcm rakaman itu betul...... Tapi x tahu lah.....
    Jika UAI rakam sekali pun itu hak dia dan isterinya....
    Tetapi mcm mana rakaman itu jatuh ke tangan org lain.....
    Sebab baiki komputer ke? Baiki HP ke???... Hanya Allah yang tahu...
    Apa pun sesiapapun yg ada rakaman begitu, termasuk yg pecah dara....
    Baik simpan elok2..... Jgn sekadar diletakkan, sebab boleh DI RECOVERY.
    APA PUN SAYA KASIAN KATA USTAZ AZHAR IDRUS..... PENGAJARAN UTK KITA....

    BalasPadam
  17. Baik simpan elok2..... Jgn sekadar di DELETE KAN, sebab boleh DI RECOVERY.
    APA PUN SAYA KASIAN KAT USTAZ AZHAR IDRUS..... PENGAJARAN UTK KITA....

    BalasPadam
  18. Aku ade video dier aku tgk berkali kali mmg itu ustaz...ulamaq dlm semak..cite Allah tutup aib org2 yg beriman...Allah pon x lindungi dier,dah tersebar ni pon dgn izin Allah kan?ape?nk ckp ni setan yg buat?korang boleh simpan la sume tu..ulamaq sekadar ulamaq jek dorang bkn malaikat kn?manusia tetap manusia bernafsu gersang,berkehendak..kalau x, xde la ustaz tu nk kawen byk n muda2 lak tu..itu laaah..Allah da bukakn aib dier,xde sape dlm dunia ni boleh lari dari balasan Allah..video kluar,xde pon mengelabah nk wat repot polis,kenapa?kecut telo,dah kantoi nk wat repot polis amende?tu la ceramah nk kutuk2 org suruh raja2 tangkap kassim ahmad yg konon nye da sesat dan murtad,jgn sesekali dakwa dakwi wali Allah itu la jd nye padan muka

    BalasPadam
  19. Ustaz ni kaye raye x silap aku..dier naik ferrari..kate ulama,naik la unta ke ape,kate berdakwah sume ke jalan Allah..mari kite naik ferrari!biase la org berduit boleh tutup mcm2,fikir la bodoh..jgn pemikiran otak terlalu cetek atau pon seakan akan cara budak 4 tahun berfikir

    BalasPadam

dzulCYBER