Adegan panas Neelofa duduk atas peha Awie

Siapa yang tak kenal Neelofa? Kau gila tak kenal, dah la cantik, business pun maju nau nau. Malah, sejak dua menjak ni, nama Neelofa selalu menjadi sebutan. Nak nak selepas dia berhijab ni.

Ada je kontroversi yang datang. Bermula dengan kisah nak kahwin dengan kerabat diraja, kemudian kes tiru design tudung, berseluar ketat, hinggalah yang terbaru kami lihat ni.

Terkejut juga kami menyaksikan aksi Neelofa yang tampil seksi, siap duduk atas peha Awie lagi. Amboii, hampir terkujat kami dibuatnya!

Tak dinafikan, Neelofa memang pandai bergaya dan sering dikaitkan dengan imej seksi. Tetapi, memikirkan Neelofa yang kini sudah berhijab, maka agak canggung juga bila kami lihat foto tersebut.

Iyalah, dress yang dipakai dah la seksi, duduk pula disamping hero idaman Malaya. Fuh, boleh bawa bergaduh cenggini!

Eh eh, nanti dulu, jangan cepat buat spekulasi ya, tak baik tau macam tu. Sebenarnya foto ‘kontroversi’ ni diambil dari sedutan filem ‘Dollah Superstar’ yang dilakonkan bersama Awie dan Sharnaaz.

Kami difahamkan ketika melakonkan watak itu, Neelofa masih belum berhijab. Korang jangan marah-marah pula, takkan pihak produksi taknak tayangkan filem hanya kerana Neelofa dah berhijrah kan? Tapi, kami percaya Neelofa dan syarikat penerbitan dah capai kata sepakat berkenaan perkara ini.


Okay, tutup kisah Neelofa. Sebenarnya filem ‘Dollah Superstar’ ni unik tau! Macam hikayat sebenar kehidupan seorang gangster gitew. Cuma kali ni gangster yang nak jadi pelakon. Hah! Macam mana tu?

Mengisahkan Dollah Rimau (Awie), seorang gangster veteran yang memendam impian untuk menjadi seorang pelakon. Dollah mendapat peluang keemasan apabila seorang pelakon popular, Shah Dazzle (Sharnaaz Ahmad) memintanya menjadi mentor untuk sebuah filem aksi.

Namun huru-hara di lokasi penggambaran apabila gangster yang bermula sebagai pelakon tambahan ini berjaya menenggelamkan watak bintang utama dengan lagak kesamsengannya hingga pelbagai masalah timbul dan pembikinan filem itu menjadi huru-hara.

Hinggalah satu hari penggambaran terbengkelai dan Dollah telah dipersalahkan. Dollah membuat keputusan untuk memperbaiki keadaan dengan caranya tersendiri.

Mampukah Dollah mencapai cita-citanya menjadi Superstar? Haa, jangan lupa tonton filem ni okay! Hari ni pun dah boleh berlari ke panggung wayang berdekatan sebab filem ini ditayangkan pada 2 Oktober 2014! Tulisan artikel milik penuh portal ohbulan


0 Response to "Adegan panas Neelofa duduk atas peha Awie"

Catat Ulasan

dzulCYBER