6 Gambar fesyen tudung hebat artis di majlis kahwin Erin Malek & Fairuz Fauzy

Realitinya, bergelar pasangan sah dan halal di sisi agama adalah satu impian yang dinantikan oleh setiap individu. Orang kata memang hati berbunga habis bila selamat bergelar pasangan suami isteri.

Oleh itu, kami yakin bahawa pelakon Erin Malek dan buah hatinya, Farriz Fauzy merasakan perkara yang sama. Walaupun pernah dikritik kerana dianggap terlalu intim semasa tempoh bertunang, percintaan mereka masih utuh seperti sedia kala.

Akhirnya, pada tanggal 10 Oktober 2014, jam 9.12 malam bertempat di kediaman Erin di Ampang, Kuala Lumpur, mereka telah pun selamat diijabkabulkan.

Untuk makluman anda semua, Farriz memberikan RM30,000 wang hantaran dan RM10,000 mas kahwin buat Erin. Selain itu, Farriz juga memberikan 7 buah dulang hantaran dan dibalas dengan 9 buah dulang hantaran oleh pihak Erin.

Ha..buat mereka yang tak tahu, sebenarnya Erin dan Farriz mula berkenalan antara satu sama lain menerusi laman Instagram je tau.

Katanya, selepas 4 bulan mengenali hati budi masing-masing mereka terus membuat keputusan untuk mengikat tali pertunangan pada bulan Jun lalu dalam satu acara yang gilang-gemilang.

Bagus lah kan. Tak perlu nak kenal lama-lama. Bercinta lepas kahwin lagi afdal. Nah, di sini kami sediakan galeri foto sekitar majlis pernikahan pasangan ini.

Berikut ialah enam keping gambar fesyen tudung hebat beberapa artis tempatan yang turut hadir ke majlis perkahwinan gilang gemilang Erin Malek & Fairuz Fauzy. Semua mereka tampak jelita dan amat memikat hati.

Gambar dan tulisan artikel milik penuh portal ohbulan dan rotikaya.








8 Responses to "6 Gambar fesyen tudung hebat artis di majlis kahwin Erin Malek & Fairuz Fauzy"

  1. Ini bukan tudung pelik..ni tudung style kak mah..ala..bini pm kte yg negara islam..so x plik la rakyat ikut bini pemimpin

    BalasPadam
    Balasan
    1. nape pemakaian seseorg kena kaitkan dgn bini pm.....x phm btl.....

      Padam
    2. Skit2 nk slhkn bini pm,ko ni knape?dh xde modal ke?bangang ko tu tlg smpn skit,malu kt org.

      Padam
  2. Dulu ada jumpa tudung yg dekat sama cam tudung ni.
    Tak salah nama dia Tudung Setan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. elok tanam hidup2 je betina yg pakai tudung mcm ni,anak haram lagi elok sket perangai daripada diorang ni

      Padam
  3. tudung purkey

    BalasPadam

dzulCYBER