15 Gambar ghairah Syatilla Melvin, bekas kawan rapat Shaheizy Sam

Gambar Syatilla Melvin, bekas kawan rapat Shaheizy Sam - Pelakon drama bersiri Rindu Bertamu Di Abu Dhabi, Syatilla Melvin pernah menafikan dakwaan dia sedang hangat bercinta dengan pelakon hebat, Shaheizy Sam dan menumpang popularitinya sekitar Mac tahun lalu.

Menurut penjelasan Syatilla, dia hanya berkawan rapat dengan Sam sejak tiga tahun iaitu ketika dirinya belum lagi bergelar artis.

“Saya dan Sam memang kawan rapat dan kami ada juga keluar bersama jika ada masa lapang. Tapi kalau nak bercinta tu belum lagi, tidak tahulah pada masa akan datang".

Itu adalah cerita lama yang pernah hangat diperbincangkan peminat dulu. Kini, Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam tidak mempunyai apa-apa hubungan lagi. Jom layan 12 keping gambar memukau Syatilla Melvin buat ramai lelaki tidak senang duduk.
















2 Responses to "15 Gambar ghairah Syatilla Melvin, bekas kawan rapat Shaheizy Sam"

  1. aku suka sangat shaheizy sam berlakon terutama filem kasutkukusut gandingan dgn atikah suhaimi..maklum lah atikah pun makin meletop gak sebab citer akasia bila hati bebicara dgn syafiq kyle..;) hehe..sesape yg bace komen aku nie tau tak kenapa yana samsudin kurang berlakon skrg nie..aku dgr2 adik beradik yaya maembong ketepi kan ayah mereka sampai majlis nak kawin bapak dia pun tak tau sedih kan.. diorang sibuk nak make-up nak pakai baju mahal2 bapak diorang hemm ketepikan aku janji kalau jumpa yaya ke emma chacha shikin memang beterrabur gigi diorang atas jln..ape nak jadi lah dunia nie..:) sukA ada :( sedih ada $$$ mata duitan pun ada bye........

    BalasPadam
  2. i hate keluarga maembong kecuali aman ke amad ntah bapak dia dgn mak dia jerr

    BalasPadam

dzulCYBER