Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2014

Gambar Siti Saleha di Halloween Party yang menyeramkan

Nampaknya, Halloween Party yang biasa disambut di negara Eropah kini mula mendapat tempat di kalangan artis-artis Malaysia dewasa ini.

Tahun lepas sahaja, ramai artis turut terlibat sama dan tidak melepaskan peluang untuk bersama-sama berseronok di dalam parti ini. Tak percaya, korang tengok sendiri gambar Siti Saleha di bawah. Memang seram pula di buatnya, tak gitu?


Ceramah Ustaz Azhar Idrus di Dataran Ilmu, Kelantan menakjubkan

Ceramah Ustaz Azhar Idrus di Dataran Ilmu, Kelantan menakjubkan - Biarpun dikaitkan dengan video seks individu mirip beliau, namun penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI) tetap menjadi perhatian dan diterima masyarakat.

Ini terbukti apabila kuliah Jumaat yang disampaikan beliau di Dataran Ilmu mendapat sambutan hebat daripada rakyat Kelantan dengan kehadiran hampir 10,000 peminat dari seluruh pelosok negeri itu.

Bagaimanapun usaha Sinar Harian untuk mendapatkan penjelasan UAI berhubung video seks yang tersebar di laman sosial Facebook baru-baru ini gagal, setelah dihalang pihak keselamatan.

Baru-baru ini peminat UAI digemparkan dengan penyebaran sebuah rakaman video memaparkan adegan di atas katil membabitkan seorang lelaki mirip beliau dengan seorang wanita - SINAR HARIAN.


7 Foto romantik Hafiz Suip dan kekasih bercuti di Perth, Australia

Baru baru ini ada muncul khabar angin yang mengatakan Hafiz Suip telah terbang bercuti ke Perth di Australia bersama kekasihnya. Bertemu penyanyi ini di sidang media Konsert LIVE Kris Dayanti semalam, beliau tidak menafikan perkara itu.

“Sebenarnya saya pergi ke sana bercuti sambil bekerja. Tujuannya adalah mengikuti ayah (kekasih) melawat projek yang diusahakan di sana. Sambil itu juga kami menyambut ulangtahun kelahiran ibunya (Kekasih) di sana sekali. Selama 4 hari berada di sana,” jelas Hafiz Suip.

Nyata Hafiz Suip bukan pergi berdua sahaja dengan kekasihnya itu seperti yang didakwa beberapa sumber namun jika sudah diundang bercuti bersama bakal keluarga mertua, bilakah agaknya bakal berlangsung majlis perkahwinan penyanyi popular ini?

Hafiz Suip berkata tiada sebarang tarikh atau persiapan yang dilakukan ke arah perkahwinan atau pertunangan. Baginya biarlah kekasihnya itu menamatkan pembelajarannya sekitar tahun 2016 dan bergelar seorang akauntan. Mungkin akan bertunang pada tahun…

2 Gambar seksi Farahdhiya jumpa ultraman

Sekali sekala tengok Farahdhiya ni memang jatuh hati. Dahlah putih melepak, cantik pula tu. Tapi, lama betul tak dengar berita pelakon dan penyanyi jelita ni kan?

Sesekali kami jengah juga laman Instagram Farahdhiya. Menerusi pengamatan kami, sebenarnya banyak juga aktiviti yang dilakukan si cantik ini bersama teman-teman rapatnya.

Tapi, yang paling menarik perhatian kami adalah foto Farahdhiya diapit Ultraman. Memang sempoibaq hang!

Wahh, bertuah betul jadi Ultraman, dapat jumpa Farahdhiya di Pavilion. Kami ni, mampu intai di Instagram je untuk mengubat rindu. Nasib baik Malaysia tak ada raksasa, kalau tak mana sempat nak bergambar kan? Haha!

Tapi, kami lihat makin cantik tertarik kau memang da bomb pula badan Farahdhiya ni. Dah saing-saing Che Ta uols. Tak percaya? Korang tengoklah sendiri.

Mungkin faktor baju yang melekat ditubuh Farahdhiya menampakkan lagi susuk tubuhnya yang langsing itu kot.
Apapun, buat korang yang merindui lakonan Farahdhiya, jangan lupa saksikan drama terbaru lak…

5 Foto ketat diva Kris Dayanti bikin Hafiz Suip

Diva Indonesia Kris Dayanti atau lebih mesra dengan singkatan namanya KD telah menjawab teka teki pasangan yang bakal berduet bersamanya di Konsert Kris Dayanti Live di KL 22 November ini apabila Hafiz Suip telah dipilih oleh pihak pengurusan dan Kris Dayanti sendiri.

Hafiz Suip bakal menjadi pasangan duetnya pada malam tersebut seterusnya menyanyikan 3 buah lagu termasuk 2 lagu duet dan solo. Dia yang buat pertama kalinya bertemu Hafiz di sidang sedia yang diadakan di Royale Chulan yakin dan optimis bahawa penyanyi muda itu mampu untuk menggalas cabaran ini di konsertnya yang akan diadakan di Plenary Hall, KLCC.

“Saya baru pertama kali bertemu dengan Hafiz dan saya tahu dia bagus kerana menang anugerah di APM bersama dengan Rossa. Selain itu juga, saya pernah mendengar rakamannya di Jakarta. Melihatkannya dia seorang yang sopan sangat menghormati orang-orang di sekelilingnya”

“Saya yakin pasti ada magnet dan energi positif pada dirinya yang mampu membuatkan dewan konsert pada malam itu …

Gambar wajah sebenar awek baru Mamat Sepah

Tak sangka pula bekas pelawak dari kumpulan Sepah, Mamat sudah mempunyai kekasih baru yang lebih jelita, cukup seksi dan menawan.
Mungkin inilah antara kelebihan seorang artis yang bergelar pelawak. Mudah didekati wanita-wanita untuk dijadikan kekasih hati. Contoh paling dekat ialah Tauke Jambu yang sering bertukar-tukar kekasih dan pernah bercerai tiga kali.
Nak tahu lebih detail pasal si Mamat Sepah ni, mari baca biodata ringkas beliau di bawah. Jangan lupa tengok wajah sebenar awek baru Mamat dengan membaca entri ini sepenuhnya.
Nama penuh: Mohd Noor Bin Murad
Nama Panggilan: Mamat
Umur: 26 tahun
Asal: Kulai, Johor
Raja Lawak: Musim ke-3
Drama/Telemovie/Filem: Telemovie: Bujang Sepah Si lalalitampom, Burger Layan Diri dan Ibu Mee Segera
Pencapaian: Juara Raja Lawak musim ke-3, Juara Maharaja Lawak 2011



Rupanya inilah 2 foto yang sebabkan Rita Rudaini dan Remy Ishak digosip bercinta

Hanya kerana sekeping gambar Rita Rudaini bersama anak saudara Remy Ishak dimuatnaik ke akaun Instagram pelakon lelaki itu, ada pula timbul khabar angin yang mengatakan pasangan itu sudah mula bercinta nyata ianya hanya rekaan dan impian peminat.

Bercakap kepada Harian Metro hari ini, Rita Rudaini sendiri mengakui yang beliau kurang senang dengan gosip yang sedang diperkatakan ramai ini.

“Maruah saya diperlekeh bila orang luar komen macam-macam. Tahu sajalah status janda ni orang mudah fitnah macam-macam sesuka hati mereka. Kenapa pula isu ini (bercinta dengan Remy) timbul tiba-tiba dan mengapa sekarang?”

“Sedangkan saya sudah kenal Remy dan pernah berlakon bersama beberapa kali sebelum ini tapi tak ada pun orang nak gosipkan. Hanya kerana saya kebetulan bergambar dengan anak buahnya di lokasi tiba-tiba orang tuduh kami bercinta. Kelakarlah dan tak masuk akal,”
ujarnya.

Sementara itu, Remy Ishak menerusi akaun Twitter beliau memberi amaran kepada orang ramai supaya berhati hati dengan s…

Video pekerja taska pukul dada bayi kecil kerana enggan minum ubat

Nampaknya, menghantar anak kecil ke taska untuk dijaga sementara ibubapa bekerja kini semakin berisiko kerana sikap sesetengah pekerja yang agak kasar melayan karenah kanak-kank.

Baru-baru ini, sebuah page terkenal My Media Hub telah berkongsi satu rakaman video seorang wanita memukul dada bayi hanya kerana tidak minum ubat yang diberikan.

Jom tengok video pekerja taska pukul dada si bayi kecil kerana enggan minum ubat. Adakah tindakan sedemikian wajar dilakukan ke atas kanak-kanak yang masih terlalu kecil? Kami hanya mampu menggeleng kepala. Bagi anda pula macam mana?


Luahan menyayat hati Nurul Wahab isu bayi kandungan terlalu besar

Penyanyi Nurul Wahab memberitahu perasaannya mudah tergores dan emosi terganggu sejak hamil anak kedua hasil perkahwinannya bersama Eric Daniel Depp, 49.

Nurul atau nama sebenarnya, Noorul Huda Abdul Wahab, 37, berkata, dia mudah terasa hati dengan kata-kata terutama apabila menyentuh soal kandungannya yang semakin membesar.

"Kandungan sudah masuk enam bulan dan memang saya rasa kali ini saya cepat sangat terasa hati terutamanya dengan orang yang rapat di sekeliling saya.

"Mereka menegur tentang perkara-perkara yang sememangnya dilalui oleh seorang ibu mengandung apabila ditegur berkaitan perut yang kelihatan membesar atau sukar untuk melahirkan jika bayi terlalu besar.

"Kata-kata itu sangat menguris hati bukan sahaja pada saya tetapi pada ibu-ibu mengandung yang lain. Kalau boleh janganlah cakap perkara begitu kepada orang yang sedang mengandung,
" ujarnya kepada mStar Online.

Nurul kecewa apabila segelintir rakan-rakannya tidak memahami perkara tersebut dan menjadika…

3 Gambar jejaka kacak, didakwa kekasih baru Nad Zainal

Gambar jejaka kacak, didakwa kekasih baru Nad Zainal - Umum mengetahui pelakon bertubuh kecil, Nad Zainal telah putus cinta dengan Hefny Sahad selepas hanya menjalinkan hubungan cinta selama beberapa bulan sahaja.

Kini, aktres berusia 24 tahun itu sudah kembali solo dan gosip terbaru mendakwa bekas kekasihnya, Azwan Kombos bersedia untuk menerimanya kembali. Begitupun, tiada respon dari Nad setakat ini.

Hari ini, tiga keping gambar Nad Zainal bergambar dengan seorang jejaka kacak mencuri tumpuan orang ramai. Kami terpaku seketika selepas melihat Nad selamba bergambar romantik dengan si lelaki kacak itu sambil berpimpin tangan.

Opps kejap !! Sebenarnya, kami gurau je. Jejaka ni bukanlah teman lelaki baru Nad Zainal. His is Ultraman. Just kidding yer.. Hehehe





Inilah kata-kata terakhir Fazura selepas TMJ kahwini Che Puan Khaleeda

Jumaat lalu telah berlangsung majlis perkahwinan diraja Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim bersama pasangan hidupnya, Cik Puan Khaleeda Bustamam yang berlangsung di Istana Bukit Serene, Johor Bahru.

Majlis resepsi pasangan diraja ini akan diadakan pada 8 November nanti dengan dijangka kehadiran seramai 1,200 tetamu yang dijemput hadir bagi memeriahkan hari bahagia kedua-dua mempelai.

Menariknya, memetik dari portal Gua, selebriti jelita, Nur Fazura yang merupakan kenalan TMJ tidak ketinggalan menitipkan ucapan tahniah buat Tunku Ismail dan Cik Puan Khaleeda dan mendoakan mahligai yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat

"Sementara itu, Fazura juga sempat mengucapkan tahniah kepada Tunku Mahkota Johor (TMJ) Tunku Ismail Sultan Ibrahim atas perkahwinannya dengan Che Khaleeda Bustamam, 21, pada Jumaat.

"Fazura yang merupakan kenalan TMJ mengharapkan pasangan Diraja ini kekal bahagia hingga ke akhir hayat,"
kata portal tersebut.

Sumber asal : BLOG KED…

4 Foto seorang artis jelita undang kejutan di majlis pertunangan Sharifah Sakinah

Sabtu lalu telah berlangsung majlis pertunangan antara pelakon Sharifah Sakinah dan juga pilihan hatinya seorang juruterbang Aliff Adha Jamil yang telah diadakan di kediaman keluarga pelakon itu di Taman Melawati, Kuala Lumpur.

Sharifah Sakinah tampil anggun dalam persalinan pereka fesyen terkenal Cosry berserta pelamin bertemakan taman. Pihak lelaki menghantar lima dulang hantaran berbalas tujuh dari pihak perempuan dan adat menyarung cincin disempurnakan oleh ibu Aliff, Rodzi Abdullah.

Bercakap kepada mStar Online selepas selesai majlis, Sharifah Sakinah berkata yang beliau yakin walaupun perkenalan mereka singkat selama lapan bulan sebelum mengikat tali pertunangan namun Aliff Adha merupakan pilihan yang tepat buat dirinya.

“Alhamdulillah, segala perjalanan majlis pertunangan dilalui dengan sempurna. Walaupun tempoh perkenalan hanya lapan bulan, kami sudah serasi bersama.”

“Saya kenal dia pun ketika menjadi jurulatihnya. Tidak sangka kami akan mengakhiri perhubungan ini sebagai suami…

Wajah sebenar lelaki serupa UAI dalam video panas palsu

Wajah sebenar lelaki serupa UAI dalam video panas palsu - Baru-baru ini kita dikecohkan dengan penyebaran video panas Ustaz Azhar dengan seorang perempuan berdurasi 38 saat. 
Selepas video itu tersebar pelbagai tomahan telah dilemparkan kepada Ustaz Azhar Idrus ada juga yang tidak percayainya.

Kemudian orang ramai dengan Ustaz Azhar telah tampil menafikan sekeras-kerasnya video tersebut adalah ustaz Azhar dan mengatakan ada pihak tertentu cuba jatuhkan Ustaz Azhar dalam menyampaikan dakwahnya.

Ada juga mengatakan Video ini telah diedit oleh penyokong UMNO atau orang kuat UMNO dengan alasan Ustaz Azhar Pro PAS jadi mereka telah edit dan menfitnah Ustaz Azhar.
Tidak dapat dipastikan siapakah yang edit video tersebut dan menyebarkan fitnah ini yang pasti dalam video ini bukan Ustaz Azhar Idrus.

Berikut bukti yang dapat Admin Sertakan

Dalam gambar diatas terdapat perbezaan telingga Ustaz Azhar dengan Wajah yang diedit dalam video tersebut. 
Berikut dikatakan wajah lelaki sebenar dalam video…

Rintihan sedih isteri-isteri UAI isu penyebaran video seks palsu

Sejak beberapa hari kebelakangan ini, media sosial gempar dengan penyebaran satu video skandal seks berdurasi 38 saat yang kononnya adalah seorang penceramah terkenal iaitu Ustaz Azhar Idrus.

Video skandal seks itu pada mulanya dimuatnaik di laman blog Cili Padi dan kemudian menjadi viral di laman sosial beberapa jam seterusnya.

Di dalam video skandal seks itu kelihatan seorang lelaki mirip Ustaz Azhar Idrus(UAI). Rata-rata pengguna laman sosial terkejut dengan video itu. Ini adalah kali pertama seorang penceramah bebas dikaitkan dengan video skandal seks.
Selain UAI yang jadi mangsa, insan lain yang turut terkena tempias ialah ketiga-tiga isterinya dan anak-anak. Berikut ialah luahan sedih anak sulung UAI, Nur Madiha Asyikin, isteri pertama, Rogayah Sulong dan isteri kedua, Nisya Wan.




Ini sebab sebenar anjing diharamkan untuk disentuh dan dipegang

Kenapa Anjing itu haram disisi agama Islam 

Ternyata hal ini sudah diberitahukan pada kita sejak 1400 tahun yang lalu. Ilmuwan membuktikan virus anjing itu sangat lembut dan kecil. Sebagaimana diketahui, semakin kecil ukuran mikroba, ia akan semakin efektif untuk menempel dan melekat Air liur anjing mengandung virus berbentuk pita cair.
Dalam hal ini tanah berperan sebagai penyerap mikroba berikut virus-virusnya yang menempel dengan lembut pada wadah.
Perhatikan kata Rasulullah berikut : Dari Abu Hurairah Rhadyallahu Anhu, Rasulullah Shallallahu 'Alaihi Wassalam bersabda, Sucinya wadah seseorang saat dijilat anjing adalah dengan membasuhnya tujuh kali, Salah satunya dengan menggunakan tanah. 
Dari Abu Hurairah Rhadyallahu Anhu, Rasulullah Shallallahu 'Alaihi Wassalam bersabda, Apabila anjing menjilat wadah seseorang, maka keriklah (bekasnya) lalu basuhlah wadah itu tujuh kali. (HR. Muslim) 
Bahaya Liur Anjing 
Air liur anjing dari jenis apapun berbahaya bagi manusia. Persatuan …

Foto kereta Dira Abu Zahar dipecah masuk pencuri

Foto kereta Dira Abu Zahar dipecah masuk pencuri - Pelakon Dira Abu Zahar berdepan detik cemas apabila berdepan cubaan samun ke atas dirinya.

Memetik kenyataan yang dikongsi di laman facebooknya, cubaan samun itu gagal. Namun, kereta miliknya mengalami kerosakan di bahagian cermin.

Apapun, Dira bernasib baik kerana tidak mengalami sebarang kecederaan. Kejadian ini membuatkan Dira lebih berhati-hati dan pada masa yang sama menasihati orang ramai agar waspada dengan keadaan sekeliling.



Biodata Izyan, isteri Ustaz Azhar Idrus jadi mangsa video seks

Video Seks Ustaz Azhar Idrus Dengan Isteri Ketiga Ustaz Azhar Idrus (Khairul Izyan)? : Sekarang ini terlalu banyak lambakan video seks dan video lucah di Malaysia lepas satu-satu yang keluar menjadi santapan kalangan yang tertunggu-tunggu.

Terbaru dan terkini keluar pula video seks ustaz Azhar Idrus yang telah disebarkan individu-individu yang tidak bertanggungjawab.

Seperti yang sudah diketahui umum. Pendakwah terkenal di Malaysia ini sudah pun berkahwin buat kali ketiga pada tahun lepas. Puan Izyan namanya. 
Malang tidak berbau apabila terdapat tangan-tangan gatal yang telah menceroboh privasi pencemaramah terknal ini dan tergamak menyebarkan video seks Ustaz Azhar Idrus.

Difahamkan video seks Ustaz Azhar Idrus tersebut adalah melibatkan dengan isteri ketiga beliau, Puan Izyan yang telah disebarkan individu yang tidak bertanggungjawab.
Biodata Isteri Ketiga Ustaz Azhar Idrus
Nama Penuh : Khairul Izyan Binti Mohamed Amin KhirPanggilan : Puan IzyanUmur : 27 tahunStatus: Isteri Ketiga U…

16 Foto adik perempuan Neelofa, Ameera bercuti di Thailand

Mesti anda semua dah tengok foto Neelofa atas katil yang dikatakan bernilai hampir RM 1 Juta tu kan?Aih. Kalau kumpul duit gaji sampai bersara pun tak tentu lagi kami dapat baring atas katil tu.Huhu.

Ha..Buat mereka yang ketinggalan, Neelofa dan keluarga sebenarnya kini berada di Phuket, Thailand dan menginap di Iniala Beach House.

Tapi, nak dijadikan cerita, adik perempuan Neelofa, Ameera dikatakan sengaja mahu showing off kekayaan mereka sekeluarga yang mampu untuk berada di tempat penginapan semewah itu.
Nah. Ringkas tetapi padat jawapan yang diberikan oleh Ameera. Kami juga bersetuju dengan jawapan yang diberikanya. Yelah, rasanya share gambar percutian tu adalah satu perkara yang biasa kan?

Malah, menerusi ruangan komen, ramai juga yang backup Ameera dan sekaligus menyelar komen-komen negatif yang dilemparkan kepada gadis itu.

Yeah. Haters gonna hate. Daripada kita layankan komen-komen negatif tu, lebih baik kita enjoytengok gambar percutian mewah mereka sekeluarga - PORTAL OHBUL…