5 Gambar terkini fesyen tudung Mawar Abdul Karim paling menakjubkan

Gambar terkini fesyen tudung Mawar Abdul Karim paling menakjubkan - Sejak Mawar Abdul Karim bergelar isteri kepada aktor terkenal, Fizo Omar, popularitinya dalam industri hiburan tempatan naik secara mendadak sehingga perniagaan tudung Fareeda milik keluarganya turut berkembang pesat.

Meskipun pernah terpalit dalam beberapa siri kontroversi yang boleh menjatuhkan nama baik syarikat perniagaan tudung Fareeda namun kematangan yang tertanam dalam diri Mawar membuatkannya tidak mengendahkan tuduhan melampau pihak tidak bertanggungjawab itu.

Untuk yang demikian, di sini penulis ingin berkongsi lima keping gambar terkini fesyen tudung Mawar Abdul Karim yang paling memukau dan menakjubkan. Ramai jejaka di luar sana pasti akan mengaku akan kejelitaan dan keayuan semulajadi milik wanita berusia 25 tahun ini.







23 Responses to "5 Gambar terkini fesyen tudung Mawar Abdul Karim paling menakjubkan"

  1. Aduyai..cantiknya..tapi dh nama pon tudung kepala..dada xyah tutup la ye..

    BalasPadam
  2. Anonim,cakap macam tu kat tuhan boleh tk???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu namanya ayat sarkastik..sindiran..
      bukan sarkas ya..;p

      Padam
    2. (QS 33:AL AHZAB:59):"Hai Nabi katakanlah kpd isteri2mu,anak2 perempuanmu & isteri2 org mu’min:"Hendaklah mrk mengulurkan jilbabny[4] ke slrh tubuh mrk".Yg dmk itu spy mrk lbh mudah utk dikenal,krn itu mrk tdk diganggu.Dan Allah adl Maha pengampun lagi Maha penyayang.
      QS24:An-Nur:31:“Katakanlah kpd wanita yg beriman:"Hendaklah mrk menahan pandangannya,& kemaluannya,& janganlah mrk enampakkan perhiasannya,kecuali yg (biasa) nampak drpdny.Dan HENDAKLAH MRK MENUTUPKAN KAIN KERUDUNG KEPARAS DADANYA ,& janganlah menampakkan perhiasannya,kecuali kpd suami mrk,atau ayah mrk,atau ayah suami mrk, atau putera2 mrk,atau putera2 suami mrk,atau saudara2 laki2 mrk,atau putera2 saudara lelaki mrk,atau putera2 saudara perempuan mrk,atau wanita2 islam,atau budak2 yg mrk miliki,atau pelayan2 laki2 yg tdk mempunyai keinginan (thd wanita) atau anak2 yg blm mengerti ttg aurat wanita.Dan janganlah mrk memu kul kan kakinya agar diketahui perhiasan yg mrk sembunyikan.Dan bertaubatlah kamu sekalian kpd Allah,hai org2 yg beriman spy kamu beruntung.”
      (QS Al-Ahzab:36):"Dan tdklah patut bagi laki2 yg mu'min & tdk (pula) bagi perempuan yg mu'min,apabila Allah& Rasul-Nya tlh menetapkan suatu ketetapan,akan ada bagi mrk pilihan (yg lain) ttg urusan mrk. Dan brgsiapa mendurhakai Allah & Rasul-Nya mk sungguhlah dia telah sesat,sesat yg nyata."(QS Al-Ahzab:36)

      Padam
    3. wohoo... faris jang kna travel lg ni.. kna knal2 skit ngn prkataan baru.. fhm2 skit lg..

      Padam
    4. jangan marah kang Faris Jang, dier budak nerd yang hidup hanya dalam bilik.

      Padam
  3. pkai tudung x ckup syarat ..ni la perempuan....pkai tdung tpy dedah sana sini...xmlu sgt dh ka...aq y laky ni tgk pon mnyampah...igt elok sgt kot duk tyang sana sini...free2 ja dpat dosa

    BalasPadam
    Balasan
    1. sory bro nak tanya, nak kondem org lain ni, dah tgk saudara2 perempuan kamu? kalau saudara2 perempuan kamu pon 2x5 apa yg diperkatakan, eloklah perbetulkan mereka dahulu sebelum menegur yg lain..insyaallah didik dari keluarga kita dahulu

      Padam
  4. Lepas ni tudung tutup smpai leher ckup la.. Ish3..

    BalasPadam
  5. Tak payah over2 komen. Manusia kalau jahil tanpa ilmu agama, macam tu la perbuatan nya. Kita ni tak payahlah komen lebih2, lebih baik doakan untuk kebaikan dia. Lagi ada bagusnya.

    BalasPadam
  6. salah statement kamu tu wahidah...sepatutnye bnde2 cmni yg spatutnye xyh di post lo dh trang2 salah..ad je yg komen2 negatif..mnimbulkn dose je...

    BalasPadam
  7. ni bukan tudung yg ni penutup kepala ye tuan2 dan puan2 maaf ye ckp ni k

    BalasPadam
  8. seriouslyy!! design tudung niey memang cantikk!! dan elegen tpii lgi cntek kalo tdung nieyh dilabohkan (TT _TT)

    BalasPadam
  9. cantik nye tudung ne..sy berkenan sngt2 KT tdung ne tp sehelai pn xde beli sbb mahal sngt..Suami sy ckp yg harga 30hnggt lg bsar tdung brbnding dng yg mhal...

    BalasPadam
  10. Kan da paras bwh dada tu xnmpk ke..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg mn satu anonim nampak bwh dada ye..,saya xnmpk satu pun...

      Padam
  11. x ke dah jadi mcm perhiasan diri dah kalau cecantik mcm nih... menjadi tarikan kaum adam... pastu pakai ketat2 plk... sampai nampak bentuk bontot, kesan seluar dlm.. naik nafsu... entah la... wallahu'alam...

    BalasPadam
  12. LASSSTTTT CALLLL…….SEBELUM CUTI RAYA!!!!! COMFIRMMM CEPATTT!!!
    MINGGU TERAKHIR NIKAH DI THAILAND RM 1666 ( TERHAD 10 PASANGAN TERAKHIR SAHAJA )
    PROMOSI NIKAH BER ISTRI BARU MENJELANG HARI RAYA
    Kami membawa pasangan untuk berkahwin / poligami secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai Klang.Selangor
    (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230 / 013-3311606 / 0136312803
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.blogspot.c0m
    drina1998.blogspot.c0m

    BalasPadam
  13. Dah2...xpayah berdebat..nk tudung lawa..design menarik...u olss tgk jer page Sarung Anggun..lagii cantik n semestinya Laboh...huhubu..

    BalasPadam
  14. Tgk www.chanteks.com....pun banyak pilihan tudung

    BalasPadam
  15. Pemakaian tudung zaman sekarang hanya semata-mata kerana trend..mahal asal bergaya!

    BalasPadam
  16. kalau kita pakai shawl lebih mudah rasanya sbb kita boleh laraskan sendiri nak labuh mana... labuh tudung yang kita beli tu takkan sama untuk semua orang dan kita tak leh adjust. kalau shawl lebih fleksibellah... pendapat aje...

    BalasPadam

dzulCYBER