Fesyen pelik Scha-Alyahya di majlis ulangtahun ke-10 Majalah Glam

Fesyen pelik Scha-Alyahya di majlis ulangtahun ke-10 Majalah Glam - Majlis ulangtahun kesepuluh Majalah Glam telah berlangsung malam tadi secara gilang-gemilang dan turut dihadiri ramai artis terkenal seperti Nurul Wahab, Rossa, Atilia, Chef Wan, Ning Baizura dan ramai.

Bagaimanapun, antara penampilan yang paling menarik perhatian peminat ialah fesyen pakaian yang digayakan oleh isteri Awal Ashaari iaitu Scha-Alyahya yang dikatakan kurang sesuai untuk wanita yang sedang hamil. Benarkah?


7 Responses to "Fesyen pelik Scha-Alyahya di majlis ulangtahun ke-10 Majalah Glam"

  1. wartawan sekarang dah takde cite nk tulis ..pasal baju pn boleh jd .. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kasihan Ashari masuk neraka sebab isteri.

      Padam
    2. Pandai aje nak menentukkan syurga dan nereka orang, diri sendiri mcm mana confirm masuk syurga ke?

      Padam
    3. Suka ht dia je nk tentukan syurga neraka org.dr sndr pn xbtl.dok mngata org yg dr sndr xknal pn sape ashari.

      Padam
    4. habiss...minda rakyat malaysia sudah habis dikuasai oleh kaum barat...a.k.a..israel..sebab itu israel x menyerang malaysia..sebab apa...sebab inilah..dari pakaian..kita sudah kalah..islam MEWAJIBKAN bertudung..bukan pakaian saje.banyakkkkkkkkkkkkkkk lagi..kita awal awal lagi sudah menyerah kalah..dan sebenarnya dah kalah pun..jadi jangan lah nak menyalahkan sesape..fikirkan diri itu sendiri..perbetulkan..kalau kita nak cegah maksiat depan mata..seperti ini..cegah berlandaskan islam..cegah melalui tangan,mulut dan selemah lemahnya adalah hati..iaitu berdoa.agar mereka diberi hidayah..sebelum sesuatu terjadi..
      kita x perlulah nak backup artis..mereka tuh sape..manusia biase jugak..pangkat artis x bawak kemana..sedar sedarlah..orang lain yang patut di backup x nak pulak amik tindakan..tapi artis yang x seberapa ini pun nak disebokkan..x yahlah henti hentikanlah...kita nak backup diorang yang sememangnya buat dosa kadangx2 bukannya kita dapat pahala..jadi berfikiran panjanglah sebelum nak memutuskan sesuatu..aku tulis sebab nak bagi nasihat sesama muslim .. itu memang kewajipan umat islam mencegah kemungkaran....:))

      Padam
    5. Da memang betol. Tak ttup aurat mmg msuk neraka melainkan da bertaubat. Apa yang tak betol nya. Kalau artis bukan main di backup nya. Macam2 hal orang zaman sekarang

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

dzulCYBER