Aktor lelaki ajak Shila Amzah kahwin?

Aktor lelaki ajak Shila Amzah kahwin - Siapakah aktor lelaki yang dikatakan mahu mengajak Shila Amzah berkahwin? Dakwaan ini timbul selepas Shila Amzah memuatnaik foto isi kandungan whatupps dengan emaknya baru-baru ini.

Sekeping foto itu disertakan caption berbunyi :-

"Jauh2 pun boleh gosip dengan mak..hehe..depan2 nak buat confession takut...dalam whatsapp senang sikit..so mak takde lah bebel banyak..tapi bebelan mak tu paling best bila jauh rindu juga..especially jeritan pagi utk mak kejut semua bangkit tidur..hahaha..apa2pun mak doa je la utk sha kat sini...doa mak paling best sekali..pls...kbai@zie_lala."

Siapa agaknya ye? Kalau baca komen-komen pengikut Shila Amzah, ada yang beranggapan pelakon yang dimaksudkan itu Nazim Othman. Betul ke?




0 Response to "Aktor lelaki ajak Shila Amzah kahwin?"

Catat Ulasan

dzulCYBER