Ucapan terakhir Anwar Ibrahim di Parlimen sebelum dipenjara 5 tahun


Ucapan terakhir Anwar Ibrahim di Parlimen sebelum dipenjara - Sedih sebenarnya hati penulis membaca ucapan perbahasan terakhir Datuk Seri Anwar Ibrahim di Parlimen sebelum menjalani hukuman penjara selama 5 tahun.

Bagaimanapun, semangat perjuangan politik tidak pernah luntur yang dimiliki Anwar harus dipuji termasuk juga kesetiaan isterinya, Datin Seri Azizah. 

Pada penulis, penganiyaan yang dialami Anwar adalah yang paling teruk dalam sejarah Malaysia dan ia pasti akan terus diingati sebahagian besar rakyat Malaysia. Jom baca isi kandungan ucapan perbahasan terakhir Datuk Seri Anwar Ibrahim di Parlimen.


6 Responses to "Ucapan terakhir Anwar Ibrahim di Parlimen sebelum dipenjara 5 tahun"

  1. Ini repot yg dibawa oleh pengadu, bukan BN.

    BalasPadam
  2. dah tahu pnh buat silap n pnh dipenjara knp masih melakukan perkara y sama?xtkut Allah ke.....xde wnita dah ke ko nk liwat???bini ko dah xbg kepuasan batin kat ko ke,,,,ko xmalu lihat muka anak2 sdri?kau xkciankan bini ko y sentiasa sokong n berada di blkg ko???insaf lah..jgn perbodohkan penyokong ko..ko xigt mati ke...ko nk jd pemimpin tp moral xde..spe nk sokong ko....BN aku pun xsokong sbb najib menghabiskan duit rakyat n hidup mewah...aku suka Tun Dr. Mahathir dia xpntgkn duit n hdp mewah dia ptgkan kebajikan rakyat....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Satu je jwpan bg soalan2 ko..
      ...fitnah....

      Padam
  3. dah muak nama itu.. musabah diri... taada ms nak layan gelagat nya... buang ms je... sepandai tupai akhir jatoh ketanah.. zaman nama itu dipadam kan dlm sejarah...

    BalasPadam
  4. Akhir zaman fitnah akan berlelusa yg jujur xkan dipercayai dan yang zalim akan disokong dan agungkan.. tp hari pembalasan akan tiba jua nanti...

    BalasPadam

dzulCYBER