Liyana Manan - Hanez Suraya memang rampas suami saya 6 bulan lalu


Liyana Manan akui Hanez Suraya rampas suaminya -  Sebelum ini, pelakon Hanez Suraya mendakwa kekasihnya berstatus duda anak dua dan bukan lagi suami orang. Dia turut menafikan cuba merampas jejaka bernama R dari isterinya dikenali Liyana Manan.

Bagaimanapun, Hanez rupanya berbohong kepada media kerana dia memang tahu status kekasihnya dari dulu lagi sehingga memaksa beliau memohon maaf.

Menerusi Berita Harian hari ini, Liyana Manan telah tampil ke hadapan untuk memberikan kenyataan dari pihaknya berhubung status rumah tangga mereka sekaligus menjelaskan kesan kehadiran Hanez Suraya dalam hubungan mereka.

“Saya nak tanya, bila masa saya sah diceraikan? Mana surat cerai? Kena Hanez begitu berani membuat kenyataan sedangkan kami belum bercerai. Kenyataan Hanez bagaikan mencabar saya, seolah olah saya tunggul kayu, sedangkan saya masih isteri R yang sah.”

“Apa tujuannya, mahu menyakitkan hati saya? Tak cukup rampas dan hancurkan rumahtangga saya, nak tambah lagi penderitaan saya? Cukup cukuplah maruah saya disiat siat!”

“Saya akui rumah tangga saya dan suami bermasalah tapi apa yang dapat saya katakan konflik rumah tangga kami kian kusut dan huru hara apabila Hanez hadir dalam hidup suami saya.”

“Mereka sudah menjalinkan hubungan sejak lapan bulan lalu, sedangkan rumah tangga kami berantakan baru sahaja enam bulan. Bermakna, rumah tangga kami lintang pukang sejak Hanez menjalinkan hubungan dengan suami saya.”

Dalam pada itu, Liyana Manan juga menunjukkan beberapa keping gambar percutian suaminya bersama Hanez Suraya ke Bangkok, Thailand untuk meraikan ulangtahun kelahiran jejaka itu sebagai bukti hubungan mereka yang terjalin.

“Apa perasaan anda jika berada di tempat saya? Sebagai wanita, ibu dan isteri saya diperlakukan seperti patung bernyawa! Mungkin ini hari saya, esok lusa mungkin giliran anda pula tolong hormat perasaan saya selagi saya bergelar isteri R.”



Sumber : Rotikaya

2 Responses to "Liyana Manan - Hanez Suraya memang rampas suami saya 6 bulan lalu"

  1. Pelik... gambar bini disiarkan terang2... gambar husband boleh pulak dikaburkan.. come on la.. tunjuk aje muka sebenar lelaku tu..

    And to Hanez Suraya, kalau betul u buat benda tu, remember that life is karma.

    BalasPadam
  2. aku x marah sgt kat hanez tu, tapi aku marah sgt kat jantan tu. Sebagai seorang suami, apa2 je kekurangan n kelebihan isteri harus diterima dengan baik. Isteri kau cantik, ada zuriat lagi. Jangan kerana kecantikan dunia yang dimiliki si hanez tu, kau lupa dunia. X kekal lama kecantikan dunia tu semua. Bermuhasabah diri lah jantan oooiii....Kenangkan semula saat2 bercinta dan berumahtangga dengan si isteri.

    BalasPadam

dzulCYBER