Hanez Suraya : Peminat saya kini hanya tinggal 2 peratus sahaja


Luahan terbaru Hanez Suraya isu rampas suami orang - Pelakon jelita Hanez Suraya mengakui popularitinya menurun secara mendadak sejak terpalit dalam kontroversi merampas suami orang sepanjang tiga minggu lalu.

Walaupun telah tampil mengadakan sidang media untuk menjelaskan keadaan sebenar, namun pelakon drama Ruby ini bukan sahaja gagal meraih sokongan daripada masyarakat terutamanya peminat malah dikecam, dikutuk dan dicerca.

“Peminat saya kini hanya tinggal dua peratus sahaja. Sedih, namun saya terima apa sahaja cemuhan, kutukan dan cercaan daripada mereka. Saya tidak berdaya nak tutup mulut orang, biarkanlah apa sahaja orang nak kata."

"Saya buat sidang media untuk memberi penjelasan, namun saya tidak menolak sekiranya ada yang kurang pemahaman dalam penjelasan saya itu."

"Bagi orang yang kenal saya, mereka lebih tahu siapa saya. Tapi, bagi yang tak tahu, mereka akan terus menerus menuduh saya dan memandang saya dari sudut negatif sahaja. Namun, dari hujung rambut hingga hujung kaki, saya maafkan mereka."

6 Responses to "Hanez Suraya : Peminat saya kini hanya tinggal 2 peratus sahaja"

  1. Tu ler siapa suruh lepas ckp....yg bukan2..kikiki

    BalasPadam
  2. Alaaa..apa nak heran..kawen je ngan laki org yg ko nak sgt tu..dia kan kaya raya mampu support idup ko selamanya..baru le berbaloi kan..hahaha..tak yah berlakon dah...peminat dah menyampah!

    BalasPadam
  3. baca blog "Kak Adib Ratu Longchamp" ye....

    Hanez Suraya v. Liyana Manan

    BalasPadam
  4. ..tahniah...kao skrang menjadi pelakon yg satu Malaya meluat dan menyampah of the year 2014...!!!

    BalasPadam
  5. rasanya org tak perlu mengenali sapa diri kau tu sbnrnya dek...dr tindak tanduk kau tu sudah jelas menampakkan kesalahan besar dan dosa daripada maksiat yg kau buat...drpd membuat kenyataan yg bohong sampailah kau pergi bercuti kat pulau dengan laki orang tu berpeluk2...kau kata alasan nak bekawan...kawan2 yg tau batasan di dalam agama Islam takkan peluk2 mcm tu dek...semua apa yg kau buat tu memang mengundang elemen-elemen negatif...manusia skrg bukan senang2 ko nak perbodohkan dek...apa yg org baca dan tengok adalah pemahaman drg yg jelas sebab semua tu dtgnya dr kau dek...bukti dah banyak dah...bukan buat kesimpulan benda ni out of thin air...skrg peminat ko dah kurang...ko kene sedar dan insaf lah dgn perbuatan ko tu...sudah2lah nak menegakkan benang yang basah...mungkin ko tgk family ko sokong ko tp ko x tau apa yg terbuku dlm hati drg...INSAFLAH DEK...

    BalasPadam
  6. sape minat ko ni hanez..dari skolah dlu smpai skng berlagak xsudah..kesian..tu baru kena karma masa skolah, pn dh mcm ni..ni karma yg ko rampas laki org blom lg

    BalasPadam

dzulCYBER