2 Foto Rozita Che Wan tanpa mekap amat cantik menawan

Mungkin tidak ramai peminat yang pernah melihat gambar Rozita Che Wan tanpa mengenakan sebarang mekap di wajah. Ini kerana, isteri Zain Saidin itu jarang berkongsi gambar peribadinya kepada peminat di laman sosial.

Apapun, korang kini tak perlu tercari-cari lagi foto Rozita tanpa mekap kerana kami telah sertakan gambar beliau tanpa mekap di bawah yang kelihatan lebih cantik.

Lebih menarik, sebahagian pengikut di sebuah page hiburan terkenal di Malaysia mengakui model dan pelakon itu lebih muda berbanding usianya jika tidak mengenakan sebarang mekap. Betul ker? Jom baca beberapa komen peminat tentang gambar Rozita tanpa mekap di bawah.




5 Responses to "2 Foto Rozita Che Wan tanpa mekap amat cantik menawan"

  1. moga dpt hidayah utk menutup aurat nanti...aminnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  2. Tu lepas plastik surgeri, cer google gambar seblm surgeri... masa zaman dewi remaja, nampak lain & gelap je.Lagipun org bnyk duit blh wat treatment tiap2 bulan.

    BalasPadam
  3. Hmm....blh tahan, tapi honestly lbh lawa kalau mekap...
    Artis2 perempuan ni duk berlumba2 menayang2 wajah mereka, sepatutnya tutuplah aurat tu & simpan lah gambar2 utk koleksi peribadi & bkn utk tatapan umum. Bersyukurlah dgn anugerah tuhan, lagipun bkn kita sorang je yg lawa....ramai lagi kat luar sana yg bkn artis pun lawa2 jugak. Umur dah senja, bertaubat je lah..

    BalasPadam
  4. Sorry sikit. Dia make up ok. Cuma x apply eye shadow dgn mascara je k uolls

    BalasPadam
  5. makasih telah berbagi..
    bisa dicoba caranya dengan begini bisa tampil cantik ..
    apalahi kalau memakain kaos kaki muslimah warna maka akan lebih cantik...
    salam sukses

    BalasPadam

dzulCYBER