Gambar hari-hari terakhir Sammy Simorangkir dan Nadia Annuar sebelum putus cinta

Gambar terakhir Sammy Simorangkir dan Nadia Annuar - Orang ramai dikejutkan dengan berita perpisahan personaliti TV3, Nadia Annuar dengan penyanyi terkenal dari Indonesia, Sammy Simorangkir. Punca perpisahan adalah disebabkan oleh perbezaan pendapat dan agama selain berjauhan.

Sammy Simorangkir yang dihubungi media hiburan baru-baru ini memberitahu dirinya ingin fokus kepada kerjaya dan sekalipun ditakdirkan berkahwin, beliau akan mencari wanita yang seagama dengannya supaya hubungan lebih mudah namun tidak meletakkan sebarang harapan.

“Kami kini hanya kawan biasa sahaja & tidak lagi mempunyai hubungan cinta kerana perbezaan agama.”

Berikut ialah beberapa keping gambar terakhir mereka sebelum berpisah secara senyap-senyap. Sammy Simorangkir dan Nadia Annuar kelihatan sama cantik dan sama pada namun apakan daya kan. Berbeza agama memang perkara paling sukar untuk dilalui oleh mana-mana pasangan.






4 Responses to "Gambar hari-hari terakhir Sammy Simorangkir dan Nadia Annuar sebelum putus cinta"

  1. Maaf ye..nape perlu bergambar mcm tu..bersentuhan..laga2 pipi bagai..x sesuai kot..

    BalasPadam
  2. berlainan agama...........apasal lekat lekat pipi?.........haram bro. Pompuan gini bagi free kat aku pun aku tak nak. heheheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. PENIPU!! hahah lawa kottt..tapi attitude>rupa kan haha

      Padam

dzulCYBER