Searching...
18.04 30

8 Gambar Lana Nordin yang dikutuk peminat di Instagram

Gambar Lana Nordin yang dikutuk peminat di Instagram - Tindakan seorang peminat dikenali Ainiazmi yang menegur secara langsung gambar seksi Lana yang dimuatnaik di Instagram telah mengundang reaksi kurang senang pelakon seksi ini.

Lana Nordin secara terbuka membalas komen peminat tersebut dengan jawapan yang agak keras dan emosi. Berikut adalah komen yang dihantar oleh peminat tersebut di Instagram Lana.


Ini pula ialah jawapan keras Lana Nordin sejurus sahaja membaca komen Ainiazmi yang dirasakannya suka menjaga tepi kain orang lain tetapi belum tentu dirinya baik dan tidak berdosa.



Di bawah ini ialah beberapa gambar terkini Lana Nordin yang amat seksi dan bakal mengundang kontroversi di kalangan peminat nanti.









30 Komen:

  1. ahahaa.. dah laa jahil, sombong pulak tu lana nordin.. kesian mak ayah dia..

    takpe @ainiazmiiqimia teruskan 'berpesan² pada jalan haq dan berpesan² pada jalan sabar'.

    org nasihat dia supaya nanti kat akhirat dia tak dakwa kita semula kenapa tak tolong dia masa kat dunia ni, (maka bersaksilah melalui instagram) dia yg tanak (& sombong pulak tu).. wallahu'alam

    BalasHapus
  2. Xap ..mybe dia kristen kot

    BalasHapus
  3. Amboi lanun giler. Yg Kristen tu smua jahat? Cermin diri, jgn hina agama org.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Bukan kristen jahat tapi kristen takde larang pakai macam tu..

      Hapus
  4. x apa vivic malam,kalau u komen mcm ni bkn dia reti baca...maybe dia geram dgn lana dia ckp lana tu kristian,biar kan je vivic,maybe lanun giler ni dr keturunan islam syiah agaknya!

    BalasHapus
  5. Mksud lnun gler tu bkn org kristian jht..mksudnya org islam xsptt nya pki cmtu..

    BalasHapus
  6. stok melancap jer pmpn mcm die ni..stok nak puaskan nafsu lelaki jer..mcm sampah lah senang citer..hahahha..pmpn bodoh!!..

    BalasHapus
  7. Kalau kita pandai komen artis atau orang lain, sila tengok diri sendiri jugak. Kalau pakai tudung, tapi nampak bentuk buah dada, pakai tudung nampak lengan, pakai tudung pakai jeans ketat, baik simpan "pesan-pesan" tu kepada diri sendiri yer. ;)

    BalasHapus
  8. Siapakah yg benar? Tuah kah? atau Jebat kah yg benar???.....

    BalasHapus
  9. tegur nk sombong..tau la artis..baik ko ikut aku je la lana mesti ko suke termimpi2 penangan superpower lambung aku terus ko insaf..kihkihkih

    BalasHapus
  10. Kite org Islam ni jgn salah faham n salah tafsir dgn apa yg d maksudkn MENUTUP AURAT d dlm kontek Islam, jgn smpai agama lain mncaci, mnghina, mmandang rendah n mnganggap Islam ni 1 agama yg sukar d ikuti n d pelajari... Pakai tudung, tutup lengan, tutup kaki tak semestinya menutup aurat kalau semuanya fit n mnampakn susuk badan, jd itu bukan menutup aurat namanya...
    Atas dasar agama n tnggungjawab kita sebagai sesama umat Islam jd sama2lah kita tegur menegur antra 1 sama lain... InsyaAllah.

    BalasHapus
  11. Teruskan usaha dlm menegur mana yg kitew mampu..terbaiklah

    BalasHapus
  12. Sekurangnya perempuan yang menutup kepalanya menjalankan salah satu perintah Allah.. Even dia ngumpat dia dengan org tu tapi dengan Allah dia dah selesai sebab dia jalankan kewajipan menutup aurat. Tak perlu kot nak kata perempuan bertudung tu jahat atleast ada lambang islam dekat diri dia sebab menutup aurat..

    BalasHapus
  13. sesama kita berdoa allah mmbri ptunjuk kpada kita semua..aminnn

    BalasHapus
  14. Skrg ni zaman pkai jubah ketat kot ;)

    BalasHapus
  15. johan asaari nak prempuan macam ni kerr??..hahaha..harap2 johan boleh betulkan lana noordin.. :D

    BalasHapus
  16. Mudah2an Allah mencampakkan NUR & Hidayah ke dlm hati & jiwanya supaya sedar & kembali kpd jalan yg dirahmati.


    Dengan menyebut nama Allah, Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.[Surah Al-'Asr Ayat 1-3]

    BalasHapus
  17. Tapi memang betul pun apa kata lana nordin tu....

    BalasHapus
  18. Apa nak heran dunia akhir zaman

    BalasHapus
  19. Baru dua tiga ketul perkataan kena tegur dah melenting hahaha

    BalasHapus
  20. Susah la Melayu zaman sekarang ni, cepat nak mengutuk orang, cepat nak mengeluarkan kata2 tanpa berfikir perasaan orang, memulakan api perbalahan...itu semua oerangai iblis. Menegur dalam hati sudahlah. Kalau kita ke IG orang atau apa2 media sosial ni, itu dah mcm masuk rumah orang. Kena ada tata susila dan adab sopan, jangan lupa adat ketimuran kita juga.

    BalasHapus
  21. penyedap jer ni..

    BalasHapus
  22. yg xpkai tudung ke, pkai ketat ke, yg tu ada 'balasan'nya tpi kita yg brugama islam ni, yg tau 'batas-batas' aurat, hrp faham la...
    ini x, maen pkai ikut sdap je nk pkai cmna.. 'trbuak' sna.. trbuak sni..
    bginikah cra org islam brpakaian?

    smua ni bleh mnaikkn nfsu (bgi org lelaki!)
    sbb tu Nabi prnah brsabda, (maaf ckp) yg bahawa antara pnyebab msuk neraka adlah wanita-wanita!

    BalasHapus
  23. kpd 'orange scent'..
    rsanya xsalah kita tegur mnegur ni sbb jika xdtgur, makin mnjdi-jdi...
    jika dtgur plak, ada yg mlenting/mrah tpi kdang-kdang tu kna la fham, kita org islam, pnuh dgn adab sopan dlm brpkaian..
    so wlau mcmna skalipun, hati kita kna sntiasa trbuka utk mnerima teguran... tmbh2 plak prkra yg utk kbaikan.. xda salahnya.. :)

    BalasHapus
  24. Islam atau selam tu hak si Lana..kubur dia biar dia yg jawab sendiri. Berpesan biar bertempat jgn seperti mencurah air ke daun keladi..memang kesian mak bapak dia

    BalasHapus
  25. xslah utk menegor..tp kne la btol cre teguran jgn smpai org sakit or terasa aty..manusia ni xde yg perfect tu sbb kite kne bsatu..yg ditegur pn kne trime la dgn aty terbuka..law tegur skit pn xleh..tade la istilah ingat mengingati..

    BalasHapus